Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce strategie abordeaza Huawei pentru a-i bate pe cei de la Apple si Samsung

Tags: huawei, samsung, apple, google, marketing

Huawei comploteaza pentru a depasi Apple si Samsung pe piata telefoniei mobile. Huawei are nevoie, pentru a ajunge in top, acolo unde isi doreste, de consumatori pasionati de produse, la fel cat este compania inflacarata sa le vanda. Cum? Cititi mai jos.
La marele congres tehnologic din Barcelona de la inceputul lunii acesteia, nu Qualcomm sau Intel si-au dat cel mai tare silinta, ci chinezul Huawei, acre a fost unul din putinele branduri care a avut nu unul, ci doua standuri enorme, scrie The Telegraph. 
 
Mesajul este clar: vrea sa fie un brand pentru consumatori la fel de mare ca oricare altul din lumea buna.
 
Wan Biao, director executiv al Huawei Devices, departamentul companiei care coordoneaza schimbarea din furnizor de infrastructura in companie inetrnationala care ofera produse pe care le doreste toata lumea, spune, nici mai mult nici mai putin, ca scopule ste de a fi un concurent real pentru Samsung si Apple. Daca este sa-i dam crezare, nu va mai dura mult pana ce vom sta la cozi uriase pentru a ne achizitiona un smartphone “Ascend”. 
 
“Daca te uiti in urma cu cinci ani, Apple era inca o companie mica, iar Samsung nu era nici el nu nume mare”, spune Wan. “Nu putem prevedea unde vom fi noi peste cinci ani. Cel putin in top trei. Poate numarul unu”, continua el.
 
Mai precis, Huawei incearca, mai intai de toate, sa se indeparteze de controversele care i-au patat numele, spunand ca include dispozitive de spionaj in hardware. Australia, Statele Unite si Noua Zeelanda s-au asigurat ca Huawei nu are parte de contracte in aceste tari. Nici faptul ca afacerea este condusa de un fost inginer al Armatei Rosii, Ren Zhengfei, nu-i este de ajutor companiei sa treaca de barajul razboiului rece.
 
Dar, in ciuda faptului ca a fost numita “o amenintare la adresa securitatii nationale” de catre Comitetul de Contraspionaj din Statele Unite, nu s-au gasit probe concrete in acest sens.
 
Indiferent care este adevarul, Huawei are o problema de imagine de brand: daca vrei sa bati Samsung si Apple, consumatorii trebuie sa stie ca nu spionezi pentru China.
 
Primul produs al noii strategii ale companiei este Ascend P1 care s-a vandut in peste un milion de exemplare in ultimele trei luni. A aparut deja si P2, cu o interfata cu numele de “Emotion”, folosind Android-ul lui Google.
 
Atragerea consumatorilor tineri sau batrani, bogati sau saraci se face prin intermediul sloganului “Make it possible” (Fa totul posibil, tr.n.), preinzand ca Huawei stie visurile fiecaruia si le transforma in realitate.
 
O noua strategie de marketing a indreptat compania spre un parteneriat cu Vodafone. In marea Britanie, de exemplu, acum un an, nu exista niciun dispozitiv cu aceasta marca. Acum piata este inundata de ele si chiar se cumpara.
 
Pentru ca in 18 luni sa urce pana-n varf, Huawei trebuie sa faca lucruri pe care alte companii nu le pot oferi. Si incearca: noul  smartphone Ascend P2 promite ca este cel mai rapid telefon 4G din lume. Iar anul trecut a avut cele mai multe aplicatii de patente din lume.
 
Compania a delarat ca va aloca 10 procente din venituri in cercetare si dezvoltare. Si are 45.000 de ingineri de software pe statul de plata.
 
De asemenea compania nu se concentreaza numai pe utilizarea sistemului de operare al Google, pe Android, adica. Incearca apele si cu Windows. 
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.33 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016