Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cea mai puternica companie IT din Romania si-a aliniat brandul la noua statura internationala
Tags: siveco, brandient, identitate de brand
Un brand adevarat nu se naste peste noapte, ci creste cu rabdare an de an, visand, exprerimentand, invatand. Si ca in orice proces de crestere, se intampla la un moment dat ca imaginea veche sa nu-l mai reprezinte.
Un brand adevarat nu se naste peste noapte, ci creste cu rabdare an de an, visand, exprerimentand, invatand. Si ca in orice proces de crestere, se intampla la un moment dat ca imaginea veche sa nu-l mai reprezinte.
Strategia de design a urmarit sa creeze o identitate functionala si atractiva vizual, capabila sa creasca nivelul de energie si de angajare emotionala in interiorul organizatiei, sa definesca un teritoriu de comunicare diferentiator si memorabil, si sa proiecteze o imagine internationala moderna, se arata in comunicatul agentiei. S-a optat pentru constructia unor identitati vizuale specifice fiecarei divizii de business care sa puna in evidenta diversitatea si complexitatea proiectelor de expertiza ale companiei, dar pastrand in acelasi timp elementele identitare care acumulasera un brand equity considerabil—respectiv logo-ul si culorile corporate.
Noua identitate a fost aplicata la un sistem de design pentru toata literatura de corporatie si de produs, la manifestarile digitale ale brandului, la o platforma de advertising si un program de engagement sub titlul "Project: Pride", care a inclus sesiuni de brand engagement si suportul de comunicare interna.
"Brandurile romanesti intra intr-o noua tranzitie—aceea de la stadiul de branduri locale antreprenoriale, la cel de branduri corporatiste internationale, iar Brandient este alaturi de antreprenorii si managerii care fac acest lucru cu curaj si viziune. Succesul international al puternicului integrator IT Siveco dovedeste competente globale si sustine ideea unei platforme 'soft power' pentru competitivitatea nationala", spune Aneta Bogdan (MBA FCIM, Managing Partner, Brandient).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.