Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cei 6 piloni care iti consolideaza afacerea: de la profit pana la produse care se vand singure
Tags: piloni, afacere, marie forleo, trafic, marketing, produse
Chiar daca nu toate etapele unei afaceri ne sunt foarte clare, nu trebuie sa ne temem de ceea ce nu cunoastem fiindca totul in viata se poate invata si fiindca pasim oricum, prin fiecare pas pe care il facem, catre necunoscut.
Chiar daca nu toate etapele unei afaceri ne sunt foarte clare, nu trebuie sa ne temem de ceea ce nu cunoastem fiindca totul in viata se poate invata si fiindca pasim oricum, prin fiecare pas pe care il facem, catre necunoscut.
Afacerea se construieste avand la baza o viziune clara care ne ajuta sa extindem principiile dupa care ne vom ghida de-a lungul timpului. Aceasta viziune hraneste motorul, baza afacerii, unge rotitele care o fac sa functioneze, iar eforturile noastre vor face ca ceea ce construim sa nu fie risipit de valurile unor crize economice.
Marie Forleo, fondatoarea B-School, despre care v-am povestit si cu alta ocazie, explica de ce o afacere are nevoie de 6 piloni de sustinere si ne asigura ca le putem deslusi chiar noi functionalitatea:
1. Claritate cand vine vorba de profit.
Pornim de la intrebari simple, dar obligatorii. Care e targetul? Care e modelul tau de business? (Care e solutia exacta pe care o oferi?) Care e aria din afacere care iti aduce profitul cel mai mare?
2. Un website care sa vanda si care sa nu fie teribil.
Daca nu suntem nici noi mandri de cum arata site-ul nostru sau daca nu stim ce ar trebui sa contina un site pentru a vinde, atunci tot ce avem de facut este sa studiem si sa ne asiguram ca pagina noastra nu exista doar ca sa ocupe un nume de domeniu si atat. Ce trebuie sa faca un site:
- sa ii atraga imediat atentia vizitatorului
- sa il faca pe acesta sa isi lase numele si adresa de e-mail
- sa ii transforme pe vizitatori in cumparatori.
3. Planul de comunicare.
Planul de comunicare va trebui sa indeplineasca doua roluri: sa inspire si sa instruiasca. Ceea ce transmitem trebuie sa fie coerent si consecvent. Nu putem sa facem un blog si sa scriem cate un articol o data la patru luni.
4. Cresterea traficului si cresterea listei de abonati.
Trebuie sa ne crestem traficul aplicand strategii inteligente. Ceea ce stim si ceea ce oferim trebuie sa fie utilizat in mod inteligent, strategic si generos. Sa impartasim din ceea ce stim in asa fel incat sa atragem trafic pe site.
5. Produse si servicii care se vand singure.
Totul depinde de cum comunicam si cum ne pozitionam astfel incat clientul sa spuna "Imi doresc produsul asta!". E mai important cum ne pozitionam si cum ambalam ceea ce oferim decat ceea ce stim.
6. Marketing, marketing, marketing.
Marketing-ul e pulsul unei afaceri. Am scris deja despre cat de mult e afectat un brand cand cota de piata publicitara e mai mica decat cota de piata a brandului. Daca vrem sa reducem cheltuielile, sa nu le reducem pe cele de marketing.
Ce piloni credeti ca ati construit deja in afacerea sau proiectul de care va ocupati? Ce arii considerati ca au nevoie de sprijin pentru ceea ce faceti?
Va astept intrebarile si va doresc mult succes in tot ceea ce intreprindeti!
Foto.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.