Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai eficiente si convingatoare reclame TV
Tags: reclame tv, reclame interzise, cele mai tari reclame, super bowl
Exista unele reclame TV care pur si simplu functioneaza, in timp ce altele nu ne impresioneaza aproape deloc. De ce putem urmari unele reclame de sute de ori fara a ne plictisi?
Exista unele reclame TV care pur si simplu functioneaza, in timp ce altele nu ne impresioneaza aproape deloc. De ce putem urmari unele reclame de sute de ori fara a ne plictisi?
Iata care sunt temele cu cel mai mare succes in randul publicului, conform unui infografic realizat de Top Marketing Schools.
1. Bebelusii adorabili
Nimic nu misca inima privitorilor mai mult decat imaginea unui bebelus dragut si simpatic.
Doritos 2012 - Sling Baby
2. Umorul gratuit
Pepsi Max 2011 - Love Hurts
3. Animalele
Doritos 2012 - Man's Best Friend
4. Aluzii sexuale
Herbal Essences - Natural Volume
5. Frica
Meth - Not Even Once
6. Batalia dintre sexe
Dannon Greek Yogurt 2012 - The Tease
7. Patriotismul
Chrysler - Halftime in America
8. Foamea
Snickers Satisfies 2010 - Betty White
9. Vedetele
Pepsi 2012 - King's Court
10. Reclamele interzise/cenzurate
Bud Light 2007 - Skinny Dipping
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.83
din 5
- 6 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.