Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai noi tendinte din mediul digital
Tags: conumator digital, tendinte, neuromarketing, singularitate, tehnologia calma, noua estetica, gandire vizuala
Consumatorul digital s-a schimbat semnificativ in ultima perioada. Noii consumatori nu isi mai doresc doar sa interactioneze unii cu altii si sa isi impartaseasca ultimele noutati, ci vor o experienta mai profunda in mediul online, care sa fie sustinuta de experiente in mediul offline. Acestia au ajuns chiar sa prefere experientele in locul produselor.
Consumatorul digital s-a schimbat semnificativ in ultima perioada. Noii consumatori nu isi mai doresc doar sa interactioneze unii cu altii si sa isi impartaseasca ultimele noutati, ci vor o experienta mai profunda in mediul online, care sa fie sustinuta de experiente in mediul offline. Acestia au ajuns chiar sa prefere experientele in locul produselor.
Mashable:
1. Gandirea vizuala
Gandirea vizuala se refera la utilizarea si explorarea imaginilor ca si instrumente de comunicare. In ultimul deceniu, acest tip de gandire a evoluat, fiind un instrument strategic adoptat de companiile de marketing si management pentru gasirea raspunsurilor la problemele complexe ale clientilor.
2. Noua estetica
Acest termen se refera la imbinarea neclara dintre lumea digitala si cea reala. Deoarece estetica se refera la modul in care oamenii percep frumusetea, comerciantii incearca din rasputeri sa testeze aceasta noua tehnica pe consumatorii digitali. Un exemplu relevant in acest sens este oferit de celebrul brand de lux Louis Vuitton. Compania a lansat aplicatia Kusama Studio pentru iPhone, prin care incuraja utilizatorii sa reinventeze realitatea si lumea inconjuratoare prin intermediul lucrarilor concepute de Kusama.
3. Tehnologia calma
Tehnologia calma se refera la aplicatiile care reduc zgomotul digital, pentru a oferi utilizatorului doar o cantitate suficienta de informatii pentru a-i permite sa se concentreze asupra unei singure sarcini. Ideea din spatele acestei tehnologii este de a reduce factorii disturbatori, fara a se pierde din functionalitate.
Mark Weiser, cel care a pus bazele acestei tehnologii, a dorit ca tehnologia digitala sa patrunda in vietile noastre in mod calm, fara intreruperi. Facebook a implementat deja aceasta tehnologie. Daca News Feed-ul s-ar actualiza in timp real, ar fi prea rapid pentru utilizatorul obisnuit. Astfel, utilizatorul se poate bucura de o experienta mai calma si mai multumitoare pe Facebook. Ideea este de a reduce fluxul de informatii, in loc sa il cresti.
4. Neuromarketing-ul
Neuromarketing-ul studiaza raspunsul cognitiv al consumatorilor la stimuli de marketing. In loc sa apeleze la focus grupuri, companiile incep sa aplice cunostintele avansate despre creierul uman pentru a manipula consumatorii sa le cumpere produsele.
Acest nou tip de marketing se bazeaza pe faptul ca deciziile de cumparare sunt luate in doar cateva milisecunde, la nivel subconstient. Scopul final al neuromarketing-ului este de a convinge subconstientul consumatorilor prin oferirea unor produse pe care acestia si le doresc foarte mult. Satisfactia rezultata din aceste cumparaturi ar conduce la loializarea acestor clienti, permitandu-le companiilor sa isi creasca profitul.
5. Singularitatea
Singularitatea este un concept conform caruia tehnologia va deveni in curand mai inteligenta decat oamenii. Odata ce tehnologia va depasi capacitatea oamenilor de a intelege lumea inconjuratoare, vom intra intr-o cu totul alta era, pe care creierul nostru nici n-o poate concepe.
Care sunt ultimele tendinte in mediul digital? Iata o lista realizata de site-ul 1. Gandirea vizuala
Gandirea vizuala se refera la utilizarea si explorarea imaginilor ca si instrumente de comunicare. In ultimul deceniu, acest tip de gandire a evoluat, fiind un instrument strategic adoptat de companiile de marketing si management pentru gasirea raspunsurilor la problemele complexe ale clientilor.
2. Noua estetica
Acest termen se refera la imbinarea neclara dintre lumea digitala si cea reala. Deoarece estetica se refera la modul in care oamenii percep frumusetea, comerciantii incearca din rasputeri sa testeze aceasta noua tehnica pe consumatorii digitali. Un exemplu relevant in acest sens este oferit de celebrul brand de lux Louis Vuitton. Compania a lansat aplicatia Kusama Studio pentru iPhone, prin care incuraja utilizatorii sa reinventeze realitatea si lumea inconjuratoare prin intermediul lucrarilor concepute de Kusama.
3. Tehnologia calma
Tehnologia calma se refera la aplicatiile care reduc zgomotul digital, pentru a oferi utilizatorului doar o cantitate suficienta de informatii pentru a-i permite sa se concentreze asupra unei singure sarcini. Ideea din spatele acestei tehnologii este de a reduce factorii disturbatori, fara a se pierde din functionalitate.
Mark Weiser, cel care a pus bazele acestei tehnologii, a dorit ca tehnologia digitala sa patrunda in vietile noastre in mod calm, fara intreruperi. Facebook a implementat deja aceasta tehnologie. Daca News Feed-ul s-ar actualiza in timp real, ar fi prea rapid pentru utilizatorul obisnuit. Astfel, utilizatorul se poate bucura de o experienta mai calma si mai multumitoare pe Facebook. Ideea este de a reduce fluxul de informatii, in loc sa il cresti.
4. Neuromarketing-ul
Neuromarketing-ul studiaza raspunsul cognitiv al consumatorilor la stimuli de marketing. In loc sa apeleze la focus grupuri, companiile incep sa aplice cunostintele avansate despre creierul uman pentru a manipula consumatorii sa le cumpere produsele.
Acest nou tip de marketing se bazeaza pe faptul ca deciziile de cumparare sunt luate in doar cateva milisecunde, la nivel subconstient. Scopul final al neuromarketing-ului este de a convinge subconstientul consumatorilor prin oferirea unor produse pe care acestia si le doresc foarte mult. Satisfactia rezultata din aceste cumparaturi ar conduce la loializarea acestor clienti, permitandu-le companiilor sa isi creasca profitul.
5. Singularitatea
Singularitatea este un concept conform caruia tehnologia va deveni in curand mai inteligenta decat oamenii. Odata ce tehnologia va depasi capacitatea oamenilor de a intelege lumea inconjuratoare, vom intra intr-o cu totul alta era, pe care creierul nostru nici n-o poate concepe.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.