Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
China interzice reclamele in timpul unor programe TV
Tags: reclame, interdictie reclame, china, reclame tv
In capitalism, reclama este sufletul comertului si principala sursa de bani a zonei media. In comunism insa, si publicitatea, si presa sunt mai mult de decor, asa incat ele nu sunt atat de importante. Asa s-ar putea explica decizia autoritatilor chineze de a mari inca si mai mult restrictiile in materie de publicitate televizata.
In capitalism, reclama este sufletul comertului si principala sursa de bani a zonei media. In comunism insa, si publicitatea, si presa sunt mai mult de decor, asa incat ele nu sunt atat de importante. Asa s-ar putea explica decizia autoritatilor chineze de a mari inca si mai mult restrictiile in materie de publicitate televizata.
Se stie ca cel mai ridicat nivel de audienta al reclamelor se inregistreaza in timpul difuzarii productiilor TV dramatice si tocmai aceasta este zona catre care tintesc noile restrictii. Administratia Radioului, Filmului si Televiziunii din China a decis ca de la 1 ianurie posturile de televiziune sa nu mai difuzeze reclame in timpul telenovelelor si a altor productii ce apartin genului dramatic.
Drept urmare, toate televiziunile vor trebui sa-si reorganizeze intreaga activitate si sa scoata din grila de programe spoturile programate sa ruleze in timpul productiilor. Ba mai mult, vor trebui sa renegocieze contractele de publicitate care sunt afectate de decizia autoritatilor chineze.
Desi nemultumiti de noile reglementari si mai ales de costurile implicate, managerii televiziunilor stiu ca nu se pot impotrivi in niciun fel acestei masuri, care le va diminua considerabil veniturile.
De cealalta parte, reprezentantii guvernului de la Beijing sunt de parere ca initiativa serveste intereselor publicului care va fi astfel scutit de intreruperile bruste, repetate si nedorite din timpul programelor pentru a asista la cele cateva minute de reclame. De asemenea, masura va creste concurenta intre televiziuni, mai ales intre cele slabe care isi bazau existenta pe reclame si difuzarea de telenovele.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.