Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clasamentul celor mai valoroase branduri auto in 2012
de Ana Tudor |
Tags: branduri valoroase, producatori auto, producatori de autoturisme
Desi 2012 a fost un an de criza, iar analistii estimeaza ca si 2013 va fi la fel, pasiunea oamenilor pentru masini a depasit obstacolele financiare.
Desi 2012 a fost un an de criza, iar analistii estimeaza ca si 2013 va fi la fel, pasiunea oamenilor pentru masini a depasit obstacolele financiare.
Interbrand a realizat un clasament al celor mai valoroase companii producatoare de autoturisme din lume, iar printre marcile favorite se numara Toyota, Mercedes si BMW.
Acestea sunt cele mai valoroase branduri auto din perioada 2011-2012:
10. Nissan
Nissan, producatorul aflat pe pozitia numarul 10 in topul brandurilor valoroase a inregistrat un profit de 4,9 miliarde de dolari, in crestere cu 30% fata de perioada 2010-2011.
9. Porsche
Producatorul Porsche a obtinut in ultimul an un profit 5,1 miliarde de dolari, in crestere cu 12% fata de perioada anterioara.
8. Audi
Audi a inregistrat in perioada 2011-2012 un profit de 7,1 miliarde de dolari, mai mare cu 17% fata de perioada 2011-2012.
7. Hyundai pare sa fi luat cel mai mare avans in acest an, depasind cu 24% veniturile inregistrate in perioada anterioara. Profitul obtinut in ultimele 12 luni a fost raportat la 7,4 milioane de dolari.
6. Ford
Producatorul auto Ford a depasit cu 7,9% ultimul record obtinut, raportand un profit de 7,9 miliarde de dolari.
5. Volkswagen
Volkswagen domina perioada 2011-2012 din punct de vedere al achizitiilor, raportand un profit de 9,2 miliarde de dolari, in crestere cu 18%.
4. Honda
Honda este surpriza acestui clasament, care, desi este singurul producator care a inregistrat un profit in scadere cu 21%, se afla printre primele branduri valoroase. In perioada 2011-2012 a obtinu un profit de 17,2 miliarde de dolari.
3. BMW
Producatorul BMW ocupa un binemeritat loc trei in acest clasament, inregistrand un profit de 29 de miliarde de dolari, in crestere cu 18%.
2. Mercedes-Benz
Compania Mercedes a revizuit designul modelelor sale pentru a obtine un look mai dinamic, caruia se datoreaza probabil cresterea de 10% si profitul de 30 de miliarde de dolari.
1. Toyota
Toyota a dus inovatia si se afla in plina ascensiune pe piata internationala, inregistrand in ultimele 12 luni un profit de 30,2 miliarde de dolari.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.