Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola dietetica se rebranduieste
de Petru Scraba |
Tags: coca-cola, coca-cola dietetica, pepsi, marketing, reclama
Coca-Cola dietetica este acum pe locul doi la vanzari si tocmai de aceea firma mama s-a gandit ca este bine sa-i asigure si o campanie pe masura. Cu totul, este vorba despre o schimbare istorica, fiindca brand-ul a depasit Pepsi la mustata in 2010, alocandu-si 9,9% sin piata bauturilor racoritoare carbogazoase, fata de cota de piata de 9,5% a lui Pepsi.
Coca-Cola dietetica este acum pe locul doi la vanzari si tocmai de aceea firma mama s-a gandit ca este bine sa-i asigure si o campanie pe masura. Cu totul, este vorba despre o schimbare istorica, fiindca brand-ul a depasit Pepsi la mustata in 2010, alocandu-si 9,9% sin piata bauturilor racoritoare carbogazoase, fata de cota de piata de 9,5% a lui Pepsi.
Departamentul de marketing al Coca-Cola s-a pus deci pe reevaluat si pe repozitionare, conform AdAge. Rezultatul: un nou avant pentru Cola dietetica care, in mod normal, isi cheltuia bugetul in primul trimestru.
Se doreste atingerea unui nivel de implicare similar celui al brand-ului numarul unu al companiei, Coca-Cola. Va exista astfel si o campanie de toamna, "Ramai extraordinar", tema introdusa in anul 2010. Aceasta include un spot de 15 secunde, o cutie cu un design special in editie limitata, cartulii cu sfaturi de moda si frumusete, dar si cupoane pentru Saptamana Modei de la New York (pentru americani).
Reprezentantii companiei nu au dezvaluit sumele care vor fi cheltuite, dar toate indiciile arata ca ele vor fi mai mari decat cele de anul trecut, cand Coca-Cola dietetica a cheltuit 36 de milioane de dolari pe campaniile in media.
De ce toata aceasta munca suplimentara: s-a descoperit ca generatia bautoare de Cola dietetica are intre 20 si 29 de ani si ii plac mesajele cu personalitate, succinte. Tocmai de aceea este pentru prima data cand brand-ul adopta un spot de doar 15 secunde, durata care ii permite sa spuna povesti simple ( a unui cuplu care se intalneste la o petrecere sau a unui barbat care face naveta la serviciu).
Autor: Petru Scraba
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.