Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola isi prezinta imnul Olimpiadei 2012
Tags: coca-cola, imn, jocurile olimpice, olimpiada, londra 2012, tineri, muzica
Coca-Cola a lansat "Anywhere in the World", imnul brandului pentru a promova global Olimpiada din Londra 2012. Melodia a fost creata de Mark Ronson si urmeaza a fi piesa centrala a campaniei Move to the Beat a brandului si se poate achizitiona online. Pentru a produce linia melodica, Ronson a calatorit in jurul lumii si a inregistrat sunetele adiacente mai multor sporturi. A colaborat apoi cu solista britanica Katy B, relateaza popsop.com.
Coca-Cola a lansat "Anywhere in the World", imnul brandului pentru a promova global Olimpiada din Londra 2012. Melodia a fost creata de Mark Ronson si urmeaza a fi piesa centrala a campaniei Move to the Beat a brandului si se poate achizitiona online. Pentru a produce linia melodica, Ronson a calatorit in jurul lumii si a inregistrat sunetele adiacente mai multor sporturi. A colaborat apoi cu solista britanica Katy B, relateaza popsop.com.
Campania Move to the Beat este adresata tinerilor si mixeaza sportul si muzica, inspirata fiind de scena culturala londoneza. Isi doreste sa conecteze tinerii cu un stil de viata mai activ. Noul program digital al companiei, cel mai amplu de pana acum, ii ajuta pe cei interesati sa fie activi intr-un mod distractiv si captivant. Folosind aplicatia Create my Beat, pot sa-si creeze online propriile ritmuri si sa le incarce pe The Global Beat, o platforma online adresata lumii intregi.
Aplicatia My Beatmaker pentru telefoanele inteligente foloseste noua tehnologie ZooZ si le permite tinerilor sa obtina ritmul dorit prin miscarea telefonului. In plus, utilizatorii chinezi si indieni pot sa se aboneze la un serviciu care le trimite alerte prin SMS cu date despre atletii si artistii preferati, dar si jocuri cu tematica Olimpiada.
In Marea Britanie, compania a lansat recent campania Future Flames, care targeteaza tot tinerii.
“Pasiunea numarul unu a tinerilor este muzica”, explica Shay Drohan, vicepresedinte senior al Sparkling Beverages, The Coca-Cola Company. “Prin [campania] Move to the Beat, Coca-Cola ii inspira pe tinerii din toata lumea sa se miste in ritmul Londrei si sa participe la cea mai mare chemare la actiune si implicare in Jocurile Olimpice din cei 84 de ani de parteneriat”.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.