Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Coca-Cola isi suspenda campania publicitara dintr-un motiv bine intemeiat

Tags: marketing, coca-cola, taifun filipine

Desi vanzarile Coca-Cola sunt in scadere, gigantul producator de bauturi racoritoare pune "pauza" pe butonul de campanii, pentru a se concentra pe o cauza mult mai importanta, relateaza Huffington Post.
Coca-Cola a anuntat saptamana trecuta ca suspenda campania de brand in Filipine, pentru a-si putea dona intregul buget eforturilor de intr-ajutorare a populatiei care sufera in urma efectelor devastatoare ale taifunului. Compania a donat pana acum peste 2,5 milioane de dolari in cash si bunuri.
 
„Am dori sa ne exprimam solidaritatea sincera cu filipinezii in aceste momente dificile”, a declarat un reprezentant al Coca-Cola intr-o declaratie de presa. 
 
Pana in momentul de fata, s-au inregistrat 5.000 de morti. 1.611 persoane sunt inca date disparute.
 
Expertii sunt de parere ca reconstruirea locuintelor, a scolilor, drumurilor si podurilor in zonele distruse poate ajunge la 8,5 miliarde de dolari, spuneReuters.
 
Desi sunt multi care sustin eforturile Coca-Cola, au aparut si voci critice care cred ca mutarea este un act publicitare in sine. 



 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016