Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola Romania a deschis Banca de Apa
Tags: coca cola, banca de apa, campanie, facebook, csr, apa
Daca apa nu e, nimic nu e. Si pe cat de ciudat ar putea parea, pe atat de real este: traim sub amenintarea lipsei de apa, intrucat mai putin de 1% din apa de pe planeta mai este potabila. O spun statisticile si o spune Coca-Cola, care a luat deja initiativa in acest sens.
Daca apa nu e, nimic nu e. Si pe cat de ciudat ar putea parea, pe atat de real este: traim sub amenintarea lipsei de apa, intrucat mai putin de 1% din apa de pe planeta mai este potabila. O spun statisticile si o spune Coca-Cola, care a luat deja initiativa in acest sens.
Parte a platformei RE Concept, aplicatia permite utilizatorilor de internet ca in baza ID-ului unic de pe Facebook sa depuna la banca un pahar de apa. Toate contributiile se strang timp de aproape 3 luni in seif, iar la finalul proiectului Coca-Cola Romania va dona in mod real toata cantitatea de apa acumulata, in zone afectate de inundatii sau canicula extrema.
Proiectul a fost gandit sa functioneze asemeni unei institutii bancare reale, unde sunt incurajate depunerile, sunt realizate depozite la termen in vederea acumularii, se ofera creditare gratuita si se pune la dispozitie cel mai transparent sold curent, contorizand cu exactitate cata apa s-a strans si aratand publicului cine a beneficiat de ea. Banca de apa este astfel unicul proiect non-profit care permite efectuarea de operatiuni bancare clasice prin utilizarea unei resurse vitale, nu a uneia financiare.
„Banca de apa este cu adevarat un proiect creativ si remarcabil, care bifeaza mai multe realizari simultan: educa, implica, permite oamenilor sa fie generosi fara sa duca mana la buzunar si REstabileste ideea ca daca ne schimbam in bine comportamentul, putem schimba in bine si lumea care ne inconjoara”, crede Semida Duriga, CSR director, Next Advertising.
Banca de apa este un proiect marca RE Concept, platforma de responsabilitate sociala a Coca-Cola HBC Romania, dedicata ideii ca RE este inceputul tuturor actiunilor care schimba in bine lumea.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.