Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola vs. Pepsi: Testul gustului se intoarce
Tags: pepsi, coca cola, the pepsi challenge, canada, the pepsi ultimate taste challenge
In urma cu 37 de ani, una dintre cele mai importante batalii dintre cei doi giganti ai bauturilor racoritoare avea sa se dea nu prin sloganuri si reclame, ci printr-o testare de produs. Doar ca nu a fost o testare obisnuita, ci una „oarba”, care a ramas in istoria marketingului drept „The Pepsi Challenge”.
In urma cu 37 de ani, una dintre cele mai importante batalii dintre cei doi giganti ai bauturilor racoritoare avea sa se dea nu prin sloganuri si reclame, ci printr-o testare de produs. Doar ca nu a fost o testare obisnuita, ci una „oarba”, care a ramas in istoria marketingului drept „The Pepsi Challenge”.
Trecatorii erau invitati sa guste din doua pahare nebranduite umplute cu suc si spuna care dintre bauturi le era mai pe plac. La final, li se comunica daca bautura pe care au ales-o este Pepsi Cola sau Coca-Cola.
Campania a avut un asemenea succes inca s-a desfasurat pe parcursul mai multor ani, iar rezultatele testarii in masa au scos la iveala faptul ca Pepsi este de fapt bautura preferata a americanilor, desi multi dintre ei afirmasera initial ca prefera Coca-Cola.
Pe scheletul aceleiasi idei, dupa aproape patru decenii de la prima lansare, Pepsi lanseaza o noua provocare, insa de data asta canadienilor. Compania initiaza „The Pepsi Ultimate Taste Challenge”, o campanie uriasa care va cuprinde peste 1.000 de evenimente desfasurate in toata Canada si care are ca public tinta 1,5 milioane de oameni.
Pentru a face noua campanie inca si mai interesanta, Pepsi va apela la tehnologia de ultima ora. Brandul va folosi o tableta Samsung gigant, cu un ecran de 40 de inci, care le va permite utilizatorilor sa aleaga si sa vada bauturile dorite – Pepsi, Diet Pepsi si Pepsi Max.
Campania este sustinuta si de un spot TV creat de agentia BBDO Toronto ce ilustreaza cateva evenimente hazlii prin care trece un sofer de camion al Coca-Cola si datorita carora el va opta in final pentru Pepsi.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.