Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coduri QR la pachet cu prezervative
Tags: coduri qr, prezervative, campanie sex protejat
Cand vine vorba despre ideile si cauzele pe care le sustin, initiatorii campaniilor sociale dau mereu dovada deoportiva de indrazneala si ingeniozitate in alegerea modului si a instrumentelor de promovare. Iar urmatoarea campanie nu face deloc nota discordanta in aceasta privinta.
Cand vine vorba despre ideile si cauzele pe care le sustin, initiatorii campaniilor sociale dau mereu dovada deoportiva de indrazneala si ingeniozitate in alegerea modului si a instrumentelor de promovare. Iar urmatoarea campanie nu face deloc nota discordanta in aceasta privinta.
Planned Parenthood of the Great Nordwest (PPGNW) a distribuit studentilor din Washington peste 50.000 prezervative avand inscriptionat pe ambalaj coduri QR. Odata scanate cu ajutorul smartphone-urilor, codurile QR permiteau accesul la o optiune de tip check-in disponibila pe site-ul wheredidyouwearit.com. Acest lucru era in masura sa dea de stire lumii ca persoana respectiva este practicanta a sexului protejat, fara insa ca identitatea sa sa fie dezvaluita.
Dar site-ul nu se rezuma doar la marcarea teritoriala a sexului protejat, ci poate dezvalui date ceva mai detalitate, cum ar fi varsta, sexul sau motivul pentru care persoana respectiva utilizeaza prezervativul. De asemenea, experienta sexuala poate fi apreciata pe o scara amuzanta, care porneste de la „Lucrurile pot fi imbunatatite” pana la „Au explodat curcubee si s-au cutremurat muntii”.
Organizatorii campaniei spun ca site-ul este ca un fel de Foursquare pentru persoanele care nu isi doresc sa contacteze boli cu transmitere sexuala.
Campania a fost lansata initial pentru a marca Saptamana Prezervativului care a avut loc in perioada 14-21 februarie, insa succesul sau i-a prelungit implementarea. Cele mai multe check-in-uri sunt din zona Washington-ului, insa pe harta interactiva se regasesc notificari si din Iran, Guineea Ecuatorila si Bolivia.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.