Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Compania Mars ar putea fi cenzurata pe Twitter
Tags: mars, snickers, katie price, twitter
Compania Mars ar putea fi cenzutata pe Twitter din cauza unei campanii publicitare "inselatoare" pentru Snickers.
Compania Mars ar putea fi cenzutata pe Twitter din cauza unei campanii publicitare "inselatoare" pentru Snickers.
Autoritatea Standardelor Publicitare (Advertising Standards Authority), un organism independent de reglementare din Marea Britanie investigheaza o posibila campanie publicitara inselatoare din partea copmpaniei Mars.
Investigatia vine ca urmare a unor mesaje postate pe Twitter de celebritati precum Katie Price si Rio Ferdinand care promoveaza brandul Snickers. Rezultatul anchetei ar putea duce la interzicerea unei campanii pe Twitter, pentru prima data. Postarile celor doua staruri au iscat multe comentarii critice din partea fanilor pentru ca nu se mentiona clar ca este vorba de promovarea unui produs, informeaza Marketing Week. Katie Price, de exemplu, a postat pe tema datoriilor din zona euro ca apoi sa incheie cu o poza in care manca din batonul de ciocolata Snickers si mesajul: "Nu esti tu cand iti este foame" ("You’re not you when you’re hungry @snickersUk#hungry#spon").
Investigatia vine ca urmare a unor mesaje postate pe Twitter de celebritati precum Katie Price si Rio Ferdinand care promoveaza brandul Snickers. Rezultatul anchetei ar putea duce la interzicerea unei campanii pe Twitter, pentru prima data. Postarile celor doua staruri au iscat multe comentarii critice din partea fanilor pentru ca nu se mentiona clar ca este vorba de promovarea unui produs, informeaza Marketing Week. Katie Price, de exemplu, a postat pe tema datoriilor din zona euro ca apoi sa incheie cu o poza in care manca din batonul de ciocolata Snickers si mesajul: "Nu esti tu cand iti este foame" ("You’re not you when you’re hungry @snickersUk#hungry#spon").
Autoritatea Standardelor Publicitare va investiga daca hashtag-ul "#spon" marca in mod clar ca este vorba de o campanie de marketing si daca respective campanie nu este inselatoare pentru ca nu se mentiona clar ca este vorba de un mesaj publicitar.
Aceasta este prima investigatie a Autoritatii Standardelor Publicitare pe o platforma de social media de cand si-a asumat rolul de a controla si campaniile de marketing de pe platformele de social media, in 2010.
Autor: Elena Stanescu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.