Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Creste loialitatea fata de brand prin cativa pasi simpli
Tags: loialitate brand, fidelitate brand, dezvoltare brand, costuri marketing, vanzari, costuri advertising
Loialitatea fata de brand se manifesta, daca vreti, prin teama sau reticenta pe care o resimte cumparatorul atunci cand nu se orienteaza catre alt brand in care nu are incredere. Fidelitatea fata de brand se masoara prin metode care tin de achizitiile repetate, atasamentul fata de brand, satisfactia clientului etc.
Loialitatea fata de brand se manifesta, daca vreti, prin teama sau reticenta pe care o resimte cumparatorul atunci cand nu se orienteaza catre alt brand in care nu are incredere. Fidelitatea fata de brand se masoara prin metode care tin de achizitiile repetate, atasamentul fata de brand, satisfactia clientului etc.
Loialitatea fata de brand continua sa se mentina atata vreme cat clientul simte ca raportul intre ceea ce i se ofera si pretul pe care trebuie sa il plateasca este unul echitabil. Astfel, chiar daca produse similare, dar care apartin altor branduri, ofera calitate mai mare sau preturi mai bune, clientul va ramane fidel aceluiasi brand.
Clientii fideli, loiali brandului, reprezinta baza unei organizatii. Cu cat sunt mai mari aceste grupuri, cu atat costurile de marketing sunt mai mici deoarece brandul este promovat de la sine intr-o maniera pozitiva. De asemenea, costurile sunt reduse si datorita faptului ca noile produse lansate merg direct catre un public targetat si atasat de brand (deci cu o disponibilitate mult mai mare de a face noi achizitii).
Loialitatea fata de brand poate fi dezvoltata si intretinuta printr-un serviciu clienti cat mai eficient, prin calitatea permanenta a produselor, printr-o dezvoltare continua, printr-o retea cu acoperire cat mai mare etc. In momentul in care un cumparator se ataseaza de un brand, unui competitor ii va fi greu sa il desprinda si sa il atraga spre produsele sale.
Loialitatea fata de brand poate fi definita si prin posibilitatea relativa ca un cumparator sa se orienteze catre un alt brand in mmentul in care se produc schimbari ale produsului in ceea ce priveste calitatea, pretul sau alte caracteristici.
Compania care reuseste sa dezvolte cu succes fidelitatea fata de brand va avea intotdeauna vanzari mai mari, costuri mai mici de marketing si de advertising, precum si preturi mai bune fixate in raport cu piata.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.