Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Crezi ca afacerea ta a ajuns la un punct de cotitura?
Tags: succes, afacere, strategie, imagine brand
Orice afacere are unul sau mai multe momente in care trebuie sa isi schimbe strategia, sa isi regandeasca designul, imaginea brandului sau imaginea produselor. Exista nenumarate momente in care ne putem pierde viziunea asupra lucrurilor si ne putem indeparta fara sa stim de ceea ce ne-am propus sa facem initial. Cum revenim insa pe drumul cel bun? Ce instrumente avem la indemana pentru a ne asigura ca luam deciziile care ne vor repozitiona catre directia potrivita?
Orice afacere are unul sau mai multe momente in care trebuie sa isi schimbe strategia, sa isi regandeasca designul, imaginea brandului sau imaginea produselor. Exista nenumarate momente in care ne putem pierde viziunea asupra lucrurilor si ne putem indeparta fara sa stim de ceea ce ne-am propus sa facem initial. Cum revenim insa pe drumul cel bun? Ce instrumente avem la indemana pentru a ne asigura ca luam deciziile care ne vor repozitiona catre directia potrivita?
De foarte multe ori, activitatile pe care le implica o afacere pot atinge un nivel caruia sa nu-i mai putem face fata. Atunci cand se intampla asa ceva, riscam sa pierdem controlul asupra unor aspecte legate de afacere. In acelasi timp, din dorinta de a acoperi cat mai multe sectiuni, ne pierdem concentrarea si scapam din vedere un element esential: viziunea.
Acelasi lucru se intampla cand suntem intr-o zona aglomerata in care toata lumea vorbeste tare si noi nu ne mai putem auzi. Si cand ne gandim la dimensiunile prea mari ale unei afaceri, putem face comparatia cu orice imperiu care nu a mai reusit sa isi controleze toate teritoriile cucerite.
Exista insa un timp pentru toate si tocmai de aceea ar trebui sa luam totul treptat fara sa cadem in extrema in care ne vom dori prea mult intr-un timp prea scurt.
Multe dintre schimbarile de care ne temem dintr-o obisnuinta nociva vor trebui facute pentru ca afacerea sa continue sa mearga in directia pe care ne-o dorim. Sa ne rezervam astfel niste timp de gandire si sa raspundem urmatoarelor intrebari:
1. Mai este viziunea mea aceeasi? Care era aceasta cand am pornit initial la drum?
2. Ce imi spune instinctul? Imi sopteste ca ceva e in neregula?
3. Care sunt prioritatile in acest moment?
4. Care este imaginea ta despre succes? S-a schimbat cu ceva in decursul timpului? Nu-ti fie teama sa recunosti ce vrei penru tine sau ceilalti.
Construieste-ti afacerea asa cum iti doresti si fa acele schimbari necesare pentru a duce viata pe care ti-o doresti. Nu face compromisuri care sa te faca sa urasti ceea ce la inceput iubeai. Construieste-ti propriul succes in propriul ritm.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.