Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cu maimuta la atac: Muzeul Antipa beneficiaza de o noua campanie de imagine
Tags: muzeu, muzeu antipa, campanie, leo burnett, natura si tehnologia se intalnesc la antipa
Modernizarea Muzeului National Grigore Antipa, redeschis publicului in toamna anului trecut, a constituit prilejul perfect pentru lansarea unei campanii publicitare care sa evidentize tocmai acest lucru.
Modernizarea Muzeului National Grigore Antipa, redeschis publicului in toamna anului trecut, a constituit prilejul perfect pentru lansarea unei campanii publicitare care sa evidentize tocmai acest lucru.
Campania a demarat sub sloganul „Natura si tehnologia se intalnesc la Antipa” si se adreseaza tinerilor, fie ei adolescenti, studenti sau young professionals, adica celor care au vizitat muzeul in copilarie, insa ulterior l-au dat uitarii. Aceasta se deruleaza incepand cu luna martie a acestui an atat pe TV, cat si la radio, outdoor si pe internet.
„Noua expozitie permanenta a muzeului Antipa reprezinta mai mult decat o insiruire de piese sau vitrine, accentul cazand pe o prezentare dinamica si integrata din punct de vedere vizual, auditiv si senzorial a exponatelor muzeului. Insa nimic din ceea ce scriem si spunem despre noua expunere nu are importanta daca cei pentru care o construim si datorita carora existam nu ar fi curiosi sa ne vada. De aceea, am apelat din nou la echipa Leo Burnett, alaturi de care cu 9 ani in urma am lansat sigla si sloganul „Muzeul Antipa – nu se uita usor”. Impreuna vrem sa convingem publicul tanar ca oferim mai mult decat o vizita, adica, asa cum ne-am angajat in 2003, oferim o experienta greu de uitat intr-un loc in care natura intalneste tehnologia.”, explica Aurora Stanescu - Head of Public Relations, Cultural Marketing & Educational Programs Department, Muzeul National Grigore Antipa.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
2.5
din 5
- 3 voturi.