Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Culmea popularitatii la Jocurile Olimpice: Sa nu fii printre sponsori si sa te bucuri de cea mai mare atentie
Tags: jocuri olimpice, londra, nike, adidas, discutii online
Viata are ironiile ei, care se manifesta cand si unde te astepti mai putin. Brandurile nu sunt nici ele ocolite de persiflarea hazardului, dupa cum bine se poate constata in urma experientei Adidas de la Jocurile Olimpice.
Viata are ironiile ei, care se manifesta cand si unde te astepti mai putin. Brandurile nu sunt nici ele ocolite de persiflarea hazardului, dupa cum bine se poate constata in urma experientei Adidas de la Jocurile Olimpice.
Potrivit datelor BrandWatch, Nike este brandul cel mai des asociat cu Jocurile Olimpice de la Londra, dominand fara drept de apel conversatia pe internet. 7,7% din discutiile online fac referire la acesta, in vreme ce doar 0,49% mentioneaza numele Adidas.
Pe locul doi in discutiile online in legatura cu Jocurile Olimpice este HSBC, care se situeaza insa cu mult in spatele Nike, beneficiind de 0,68% din conversatii. Brandul bancar este urmat de Coca-Cola, British Ariways si, pe cinci, Adidas.
Dar cui i se datoreaza succesul Nike? In mare parte campaniei pe care brandul a lansat-o pe Twitter in luna ianuarie. Sub hashtag-ul „Make it Count”, aceasta campanie promoveaza o serie de altleti britanici pe care Nike ii sponsorizeaza.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.