Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum ar arata viata fara bani cash? Cam ca in reclamele-serial ale Raiffeisen Bank
Tags: raiffeisen bank, viata fara cash, campanie saatchi&saatchi, tranzactii online
Pana nu demult nimeni nu se gandea ca ar putea veni o vreme cand banul, in varianta sa fizica, va fi amenintat cu extinctia. Totusi, sunt tot mai multe vocile care previzioneaza o astfel de varianta, iar Raiffeisen Bank s-a folosit de aceasta idee in noua sa campanie publicitara.
Pana nu demult nimeni nu se gandea ca ar putea veni o vreme cand banul, in varianta sa fizica, va fi amenintat cu extinctia. Totusi, sunt tot mai multe vocile care previzioneaza o astfel de varianta, iar Raiffeisen Bank s-a folosit de aceasta idee in noua sa campanie publicitara.
Pentru a pune cat mai bine in evidenta ideea campaniei, agentia a creat un cuplu de tineri, Ana si George, care decid sa renunte la utilizarea banilor lichizi in favoarea platilor alternative precum internet banking sau platile la POS.
In fiecare saptamana, protagonistii episoadelor "Viata Fara Cash" exemplifica in cadrul cate unui clip care sunt alternativele pentru plata in bani lichizi. Asa se face ca pana in acest moment au fost realizate trei episoade: "Plati cu cardul la POS", "Direct Debit", "Raiffeisen Smart Mobile".
De asemenea, utilizatorii platformei viatafaracash.raiffeisen.ro sunt incurajati sa propuna o situatie in cadrul careia Ana si George sa incerce sa se descurce fara bani lichizi. Cinci dintre cele mai votate propuneri intra in shortlist, iar la finalul celor sapte saptamani un juriu va desemna propunerea castigatoare care va fi premiata cu un automobil smart. De asemenea, toti clientii Raiffeisen Bank care utilizeaza metodele de tranzactionare in perioada campaniei intra in tragerea la sorti pentru cel ce-al doilea autoturism smart.
"Este, intr-adevar, o provocare sa traiesti fara cash. Dar nimic nu e imposibil atunci cand stii ca exista solutii. Tocmai de aceea, am creat o poveste inspirata de realitate si de posibilitatile pe care ni le ofera evolutia tehnologica si adoptarea ei rapida inclusiv de catre romani. Si cine poate sa-ti explice mai bine cum sa folosesti tehnologia in avantajul tau, fara sa folosesti nici macar o moneda, daca nu chiar niste oameni care folosesc solutii create de experti bancari. Si cum banii sunt un subiect foarte serios, nu puteam decat sa abordam subiectul intr-o maniera inedita si captivanta", explica Carmen Barda (Group Account Director, Saatchi & Saatchi).
Campania, care cuprinde o componenta puternica de online dar si executii OOH, a fost lansata in luna septembrie si se va desfasura pe parcursul a sapte saptamani.
Viata fara cash – Plati cu cardul al POS
Viata fara cash – Direct debit
Viata fara cash – Raiffeisen Smart Mobile
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre raiffeisen bank
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.