Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum ar arata viata fara bani cash? Cam ca in reclamele-serial ale Raiffeisen Bank

Tags: raiffeisen bank, viata fara cash, campanie saatchi&saatchi, tranzactii online

Pana nu demult nimeni nu se gandea ca ar putea veni o vreme cand banul, in varianta sa fizica, va fi amenintat cu extinctia. Totusi, sunt tot mai multe vocile care previzioneaza o astfel de varianta, iar Raiffeisen Bank s-a folosit de aceasta idee in noua sa campanie publicitara.
"Viata Fara Cash", asa se numeste campania creata de Saatchi & Saatchi pentru Raiffeisen Bank, care isi propune sa informeze publicul cu privire la posibilitatile alternative de plata si cresterea tranzactiilor de acest tip.
 
Pentru a pune cat mai bine in evidenta ideea campaniei, agentia a creat un cuplu de tineri, Ana si George, care decid sa renunte la utilizarea banilor lichizi in favoarea platilor alternative precum internet banking sau platile la POS.
 
In fiecare saptamana, protagonistii episoadelor "Viata Fara Cash" exemplifica in cadrul cate unui clip care sunt alternativele pentru plata in bani lichizi. Asa se face ca pana in acest moment au fost realizate trei episoade: "Plati cu cardul la POS", "Direct Debit", "Raiffeisen Smart Mobile".
 
De asemenea, utilizatorii platformei viatafaracash.raiffeisen.ro sunt incurajati sa propuna o situatie in cadrul careia Ana si George sa incerce sa se descurce fara bani lichizi. Cinci dintre cele mai votate propuneri intra in shortlist, iar la finalul celor sapte saptamani un juriu va desemna propunerea castigatoare care va fi premiata cu un automobil smart. De asemenea, toti clientii Raiffeisen Bank care utilizeaza metodele de tranzactionare in perioada campaniei intra in tragerea la sorti pentru cel ce-al doilea autoturism smart.
 
"Este, intr-adevar, o provocare sa traiesti fara cash. Dar nimic nu e imposibil atunci cand stii ca exista solutii. Tocmai de aceea, am creat o poveste inspirata de realitate si de posibilitatile pe care ni le ofera evolutia tehnologica si adoptarea ei rapida inclusiv de catre romani. Si cine poate sa-ti explice mai bine cum sa folosesti tehnologia in avantajul tau, fara sa folosesti nici macar o moneda, daca nu chiar niste oameni care folosesc solutii create de experti bancari. Si cum banii sunt un subiect foarte serios, nu puteam decat sa abordam subiectul intr-o maniera inedita si captivanta", explica Carmen Barda (Group Account Director, Saatchi & Saatchi).
 
Campania, care cuprinde o componenta puternica de online dar si executii OOH, a fost lansata in luna septembrie si se va desfasura pe parcursul a sapte saptamani.
 
Viata fara cash – Plati cu cardul al POS

 
Viata fara cash – Direct debit

 
Viata fara cash – Raiffeisen Smart Mobile
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 01-Nov-2012 21:48:22
Viata fara cash este extraordinara pentru banci deoarece LE UMPLE BUZUNARELE . Pentru mine viata fara cash e o nenorocire pentru ca banii vreau sa ii simt fizic , sa dispun de ei NUMAI EU sa stiu ce fac cu ei NUMAI EU si sa fie la DISPOZITIA MEA tot timpul si nu a altora .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016