Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum ar trebui sa arate un clip viral: Exemplu de la Carlsberg
Tags: carlsberg, clip viral, campanie virala, motociclisti, that calls for a carlsberg, publicitate, bere
Imagineaza-ti cum ar fi sa te duci cu iubitul/iubita la cinema, sa intri in sala, si sa dai peste o "gloata" de motociclisti fiorosi. O sala plina de "baieti rai" si doar doua locuri libere, fix in centru. Te-ai incumeta sa te asezi sau vei da bir cu fugitii?
Imagineaza-ti cum ar fi sa te duci cu iubitul/iubita la cinema, sa intri in sala, si sa dai peste o "gloata" de motociclisti fiorosi. O sala plina de "baieti rai" si doar doua locuri libere, fix in centru. Te-ai incumeta sa te asezi sau vei da bir cu fugitii?
Cam asa arata clipul devenit viral realizat de cei de la Carlsberg. Acesta a fost difuzat prima data in septembrie 2011 si a adunat pana in prezent peste 11 milioane de vizionari pe YouTube. Clipul a fost distribuit pe Facebook de peste 1,5 milioane de ori, a fost mentionat pe Twitter de 364.000 de ori si a fost integrat in peste 900 de bloguri si pe 140 de site-uri de stiri.
Sloganul introdus de Carlsberg la inceputul anului trecut – "That calls for a Carlsberg" – este afirmatia pe care se bazeaza intregul clip. Prin intermediul acestui slogan, Carlsberg devine brandul care recompenseaza un act de curaj autentic.
"Pornind de la aceasta strategie, echipa noastra de creatie a venit cu mai multe idei de campanii virale in care oamenii sa fie nevoiti sa iasa din zona lor de confort si sa dea dovada de curaj," spune Elke Janssens, senior account manager al agentiei de publicitate care a realizat intreaga campanie Carlsberg.
O idee originala si iesita din comun. Si se pare ca efortul depus nu a fost de prisos: Carlsberg a inregistrat o crestere a vanzarilor de 4,3% in ultima parte a anului 2011 datorita clipului devenit viral pe YouTube.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.