Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum arata adevarul gol-golut in publicitate
Tags: reclame, adevar publicitate, red bull, mcdonald's, starbucks
Publicitatea actioneaza precum o zana buna, care, printr-o formula magica, imbraca produsele fade si lipsite de personalitate in imagini expresive, stralucitoare si in mesaje prelucrate cu grija. Dar daca dintr-o data nu s-ar mai lucra atat la concepte si sloganuri, daca s-ar renuta la zorzoane, cum ar arata oare adevarul gol-golut in publicitate? Doi curiosi si-au propus sa afle.
Publicitatea actioneaza precum o zana buna, care, printr-o formula magica, imbraca produsele fade si lipsite de personalitate in imagini expresive, stralucitoare si in mesaje prelucrate cu grija. Dar daca dintr-o data nu s-ar mai lucra atat la concepte si sloganuri, daca s-ar renuta la zorzoane, cum ar arata oare adevarul gol-golut in publicitate? Doi curiosi si-au propus sa afle.
Business Indider)
Red Bull – „Pentru momentele in care ramai in pana de Adderall” (n.r., medicament pe baza de amfetamina utilizat pentru tratarea tulburarilor hiperreactive)
V8 – „Toate legumele de care ai avea nevoie vreodata. Daca ai putea sa te abtii sa le combini cu vodka.”
Kellogg’s – „Ai la dispozitie exact un minut pentru a savura aceste cereale. Poti incepe.”
McDonald’s – „In aeroport. La naiba, merit.” (n.r., un McDonald’s)
Durex – „Prea ieftin pentru a cumpara prezervative Trojan. Si esti aproape sigur ca fata are herpes.” (n.r., Trojan - brand concurent al Durex pe piata americana)
Starbucks – „Nu te mai preface ca iti pasa de etica afacerii noastre. Doar ia si bea-ti drogul!”
Tampax – „Trimite-ti iubitul frustrat sexual sa ti le cumpere. Tu ai de mancat ciocolata. E dreptul tau in fiecare luna.”
Gibson – „Daca nici asta nu te ajuta sa faci sex, ai face bine sa te sinucizi”.
Chelsea Fagan, editor la o revista pariziana, si Matt Stevenson, art director la o companie americana, au realizat o campanie satirica intitulata „Honest Ad” (Reclame oneste). Aceasta isi propune sa prezinte adevarul din spatele reclamelor unor branduri renumite, precum McDonald’s, Strabucks sau Red Bull. Iata ce a iesit (via Red Bull – „Pentru momentele in care ramai in pana de Adderall” (n.r., medicament pe baza de amfetamina utilizat pentru tratarea tulburarilor hiperreactive)
V8 – „Toate legumele de care ai avea nevoie vreodata. Daca ai putea sa te abtii sa le combini cu vodka.”
Kellogg’s – „Ai la dispozitie exact un minut pentru a savura aceste cereale. Poti incepe.”
McDonald’s – „In aeroport. La naiba, merit.” (n.r., un McDonald’s)
Durex – „Prea ieftin pentru a cumpara prezervative Trojan. Si esti aproape sigur ca fata are herpes.” (n.r., Trojan - brand concurent al Durex pe piata americana)
Starbucks – „Nu te mai preface ca iti pasa de etica afacerii noastre. Doar ia si bea-ti drogul!”
Tampax – „Trimite-ti iubitul frustrat sexual sa ti le cumpere. Tu ai de mancat ciocolata. E dreptul tau in fiecare luna.”
Gibson – „Daca nici asta nu te ajuta sa faci sex, ai face bine sa te sinucizi”.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.