Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum construim un brand mai bun in 5 pasi simpli
Tags: branding, logo, culori, produsele, liderii, brandul, piata
E adevarat, uneori nu e nevoie de ani de munca pentru a obtine rezultate fantastice. Unele dintre lucrurile pe care le putem face par sa fie marunte, insa au un efect cat se poate de puternic. In fond, buturuga mica e cea care rastoarna carul mare, nu-i asa?
E adevarat, uneori nu e nevoie de ani de munca pentru a obtine rezultate fantastice. Unele dintre lucrurile pe care le putem face par sa fie marunte, insa au un efect cat se poate de puternic. In fond, buturuga mica e cea care rastoarna carul mare, nu-i asa?
Iata, pe scurt, cum putem avea un brand mai bun si mai puternic prin doar cinci pasi simpli:
1. Verificam valorile brandului.
Daca una dintre valorile brandului ar lipsi, brandul nostru ar fi vizibil afectat astfel incat nu ar mai putea continua sa existe ca brand fara una dintre aceste valori? Acesta e testul prin care verificam autenticitatea si calitatea valorilor alese.
2. Noi suntem liderii.
Trebuie sa ne pozitionam pe piata ca lideri in categoria noastra. Asta inseamna ca foarte multi clienti trebuie sa poata rezona cu brandul nostru si sa il aprecieze astfel incat sa plateasca mai mult decat pentru produsele concurente.
3. Pana si culorile ne diferentiaza.
Culoarea sau culorile pe care le alegem trebuie sa ne diferentieze brandul de oricare altul de pe piata si trebuie sa fim usor recunoscuti de clienti, dar si usor de memorat de acestia.
4. Vad si ceilalti ce vedem noi?
E bine sa ne asiguram ca viziunea noastra asupra brandului se reflecta corect si in exterior si ca ceilalti nu percep cu totul altceva. Este un mod simplu de a verifica si daca valorile noastre sunt potrivite.
5. Ce spune logo-ul?
Un logo poate transmite foarte mult daca reusim sa ii cream conceptul apropiat de brand. Logo-ul trebuie sa reflecte valorile si sa ne ajute si sa ne diferentiem pe piata. Sa ne gandim la logo ca la fata brandului. Un chip care trebuie sa fie impecabil.
Brandingul nu se limiteaza, fireste, doar la aceste elemente, dar factorii enumerati reprezinta aspecte importante de care trebuie sa avem grija zi de zi pentru a controla astfel eficient directia spre care se indreapta brandul/
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.