Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum raspunde Adidas marketingului Nike? Cu cea mai mare campanie print din istoria sa
Tags: adidas, campanie jocuri olimpice, nike, metro, campanie print adidas
In cinstea Jocurilor Olimpice de la Londra si pentru a contracara marketingul agresiv al aprigului sau competitor, Adidas lanseaza cea mai mare campanie print din istoria, care va costa compania nu mai putin de 2 milioane de lire sterline, scrie The Guardian.
In cinstea Jocurilor Olimpice de la Londra si pentru a contracara marketingul agresiv al aprigului sau competitor, Adidas lanseaza cea mai mare campanie print din istoria, care va costa compania nu mai putin de 2 milioane de lire sterline, scrie The Guardian.
Campania presupune ca pe fiecare coperta a revistei, pe parcurul celor 17 zile de desfasurare a competitiilor, sa apara printuri cu sportivii din lotul olimpic al Marii Britanii si, desigur, logo-ul Adidas.
Printurile Adidas vor ilustra sportivi precum Jessica Ennis, Sir Chris Hoy, Bradley Wiggins sau Tom Daley, fiecare aparitie fiind programata sa apara chiar in ziua in care sportivul respectiv concureaza.
Pe perioada Olimpiadei, revista Metro va avea aparitie zilnica, sapte zile din sapte, primul numar urmand sa fie distribuit chiar de vineri, 27 iulie. Acesta va avea pe coperta chipurile unui grup de sportivi din lotul Angliei.
„O campanie pe coperta unei reviste de o asemenea anvergura reprezinta o premiera in materie si este o dovada a angajamentului nostru de a face lucruri deosebite in calitate de partener al Jocurilor Olimpice de la Londra”, spune Nick Craggs (UK marketing director Adidas).
Lansarea campaniei Adidas vine in contextul unei aprige batalii dintre acesta si competitorul sau Nike, care incearca sa capteze intreaga atentie la Olimpiada.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.