Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum raspunzi cand cineva iti mentioneaza afacerea pe Twitter
Tags: spam, marketing, social media, promovare produs, promovare brand, companie
Ne lovim de foarte multe ori de un spam pe care nu il putem controla in social media. Ce e spam si ce nu e spam pare sa nu mai aiba definitii clare, iar cei care vor cu orice pret sa vanda par sa fie la fel de indecisi sau, mai degraba, nepasatori atunci cand vine vorba de ce ar trebui sa respectam cand promovam un produs sau un eveniment.
Ne lovim de foarte multe ori de un spam pe care nu il putem controla in social media. Ce e spam si ce nu e spam pare sa nu mai aiba definitii clare, iar cei care vor cu orice pret sa vanda par sa fie la fel de indecisi sau, mai degraba, nepasatori atunci cand vine vorba de ce ar trebui sa respectam cand promovam un produs sau un eveniment.
Adresele de mail scrise pe un site sau intr-un comentariu sunt prada sigura pentru cei care nu vor avea niciun fel de remuscari dupa ce ne vor fi umplut casuta de mail cu mesaje promotionale care, in mod cert, nu ne vor interesa niciodata.
Dincolo de aceasta promovare fortata, exista si companii care profita de interesul pe care il aratam fata de brandul lor printr-o simpla mentionare facuta pe un canal de social media. Daca ne entuziasmeaza un produs si alegem sa il includem intr-un Tweet, cat de productiv este ca acea companie producatoare sa ne contacteze ulterior si sa incerce sa ne vanda produsul?
Este aceasta goana dupa clienti o strategie buna sau intra tot in categoria spam? Le multumim celor din cadrul companiei pentru interesul aratat sau ne enervam si mai scriem un tweet in care ne exprimam nemultumirea fata de atitudinea adoptata de companie?
Tin aceste actiuni ulterioare doar de modul diferit de a reactiona al fiecaruia in modul online? Suntem si noi, la randul nostru, spammeri? Raspunsurile la aceste intrebari pot fi lamurite, cel putin momentan, doar dintr-un punct de vedere care tine de mai degraba de marketing.
Daca pe termen lung astfel de actiuni de "urmarire" a celor interesati de brandul nostru ii face pe acestia sa dea inapoi, e semn clar ca s-au simtit agresati. Este astfel mai bine sa le raspundem tot printr-un tweet sau printr-un comentariu pe Facebook, in functie de site-ul unde ne-au mentionat produsul sau serviciile si sa ii intrebam daca sunt multumiti sau daca le-au testat deja, rugandu-i sa ne trimita si feedback.
Fara sa fim agresivi si fara sa ne manifestam fatis dorinta de a ne vinde produsele, avem sanse mult mari de a-i convinge pe altii ca suntem o companie care isi respecta clientii. Iata ca am raspuns, in acelasi timp si la intrebarea: suntem sau nu suntem spammeri?
Pentru un viitor trainic al companiei, e bine sa alegem sa nu fim.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.