Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa le vorbesti barbatilor, cand toti vorbesc despre femei. Campania bauMax
Tags: baumax, campanie 8 martie, oferta flori baumax, gmp advertising
Putine campanii reusesc sa comunice adecvat cu publicul masculin atunci cand sarbatoarea care prilejuieste comunicarea apartine exclusiv femeilor. Anul acesta insa piata publicitara romaneasca a avut parte de o surpriza. Cu ceva ajutor de la agentia GMP Advertising, bauMax i-a indemnat pe barbati sa fie domni cu doamnele din viata lor.
Putine campanii reusesc sa comunice adecvat cu publicul masculin atunci cand sarbatoarea care prilejuieste comunicarea apartine exclusiv femeilor. Anul acesta insa piata publicitara romaneasca a avut parte de o surpriza. Cu ceva ajutor de la agentia GMP Advertising, bauMax i-a indemnat pe barbati sa fie domni cu doamnele din viata lor.
bauMax a reusit astfel sa comunice eficient cu publicul sau tinta – barbatii – intr-o perioada in care lumea toata se invartea in jurul femeilor. Asa ca nu mai e de mirare faptul ca obiectivele campaniei de a creste frecventa in magazine au fost atinse. Ba mai mult, a existat si un record atins pe 7 martie de magazinul din Bacau, cand numarul clientilor aproape s-a triplat in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
Campania bauMax a rulat intre 27 februarie si 8 martie si a cuprins doua spoturi TV de 20 secunde si reclame print, aceasta fiind de altfel prima campanie dezvoltata de companie in Romania.
”Am avut doua mari surse de inspiratie pentru aceasta campanie: oferta foarte buna pe care bauMax a pregatit-o si perioada de desfasurare a campaniei, inceputul lunii Martie, aglomerat in oferte de cadouri, incarcat de clisee si cu un grad ridicat de previzibil, atat pentru domnii care ofera, cat si pentru doamnele care asteapta nerabdatoare. Astfel, am transformat principiul „less is more” in „more is beautiful” si, avand sustinerea unui client atat de inspirat si de curajos, am dezvoltat o campanie proaspata, cu rezultate care nu s-au lasat asteptate”, spune Cristiana Belodan, New Business Account Director GMP.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.