Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dacia Lodgy, vedeta spotului semnat de Graffiti BBDO
Tags: dacia lodgy, reclama, reclama dacia, graffiti bbdo, dacia mpv
Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a noului model produs sub sigla Dacia. Gandita ca o masina destinata familiilor numeroase, cu copil, catel si purcel, Dacia Lodgy se adreseaza celor care nu se multumesc cu putin. Aceasta este de altfel si ideea de la care a pornit campania sa de promovare.
Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a noului model produs sub sigla Dacia. Gandita ca o masina destinata familiilor numeroase, cu copil, catel si purcel, Dacia Lodgy se adreseaza celor care nu se multumesc cu putin. Aceasta este de altfel si ideea de la care a pornit campania sa de promovare.
Obiectivul campaniei este de a pozitiona noul model ca solutia ideala pentru familiile numeroase sau restranse care au insa ambitii mari. De aceea, spotul TV spune povestea unui tata ambitios care se bucura de faptul ca Dacia Lodgy ii ofera suficient spatiu pentru a continua sa spere ca va avea fiul mult visat.
„Campania ne-a adus o provocare complexa, in conditiile in care Dacia Lodgy este un MPV compact, un segment auto destul de putin familiar consumatorilor din pietele emergente, precum Romania. Umbrela “Pentru familii cu planuri mari” ne-a permis sa vorbim despre calitatile masinii intr-un mod relevant atat pentru cei care au nevoie de toate cele sapte locuri ale Daciei Lodgy, cat si pentru cei care au mai putini pasageri, dar au nevoie de mai mult loc pentru bagaje”, explica Mihai Gongu (Creative Director Graffiti BBDO).
Campania „Pentru familii cu planuri mari” se desfasoara in Romania in perioada 30 mai – 31 iulie si include executii pentru TV, radio, OOH, online, print si BTL.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.