Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce este important pentru brandul tau sa fie promovat pe Google+
de Ana Tudor |
Tags: creare cont google, avantaje cont google, cresterea traficului, cresterea numarului de fani
Atat pentru a creste vanzarile, cat si pentru a-ti construi, mentine si imbunatati prezenta onlineai nevoie de un cont pe Google+, care este indispensabil cel putin companiilor de top.
Atat pentru a creste vanzarile, cat si pentru a-ti construi, mentine si imbunatati prezenta onlineai nevoie de un cont pe Google+, care este indispensabil cel putin companiilor de top.
Iata cum iti poti creste numarul de fani pe contul de Google+:
In primul rand, este important sa iti anunti toate contactele, pe toate caile (retele de socializare, site-ul companiei, e-mail) ca ti-ai realizat un cont pe Google+ si ca te pot urmari acolo, pentru a simplifica procesul de comunicare. O solutie utila este de asemenea sa creezi un buton de Google+ pe site, in newsletter sau in mesajele promotionale, pentru a-i informa astfel si pe cei la care nu ai putut ajunge direct.
Acest buton de Google+ trebuie sa apara langa link-urile catre celelalte retele pe care ai conturi si unde fanii iti urmaresc activitatea, intr-un loc vizibil, care te va ajuta din punctul de vedere al optimizarii in mediul online.
Nu considera ca celelalte retele reprezinta un punct slab pentru noul cont, din contra: promoveaza-ti contul de Google+ prin intermediul Facebook, Twitter, Tumblr sau LinkedIn. De asemenea, brandul tau va deveni mai activ si pe platforma video YouTube, tinand cont ca a fost achizitionata de Google.
Aceasta te va ajuta de asemenea pentru o mai buna optimizare daca vei contribui cu videoclipuri de calitate, pe care le vei integra in cadrul paginii de Google+.
Trebuie sa tii cont ca vei creste traficul si te vei indexa mai bine doar daca vei posta continut original si sub mai multe forme si daca vei fi activ in comunitatile Google, unde ii vei putea regasi pe toti utilizatorii interesati de domeniul in care tu activezi.
Pentru a reusi tot ceea ce ti-ai propus prin intermediul acestui cont, este necesar sa iti completez8i profilul cu informatii detaliate despre tine, meseria ta, scopul contului tau, dar si sa socializezi cu ceilalti utilizatori: sa le raspunzi la comentarii, sa postezi din proprie initiativa pe paginile lor.
Ce trebuie sa stii daca tocmai ti-ai creat un cont Google+:
- Daca vrei sa raspunzi la intrebare unui anumit utilizator, pune semnul "+" in fata numelui sau;
- Daca vrei sa folosesti bold: pune un asterisc * inainte si dupa cuvantul pe care vrei sa-l bolduiesti;
- Daca vrei sa folosesti italic: pune un underline _ inainte si dupa cuvantul pe care vrei sa-l scrii inclinat;
- Daca vrei sa tai un cuvant: pune cratima – inainte si dupa cuvantul care vrei sa fie "taiat" cu o linie orizontala;
De asemenea, poti sa folosesti hangout-uri, prin care poti trimite prezentarea ta video persoanelor interesate.
In primul rand, este important sa iti anunti toate contactele, pe toate caile (retele de socializare, site-ul companiei, e-mail) ca ti-ai realizat un cont pe Google+ si ca te pot urmari acolo, pentru a simplifica procesul de comunicare. O solutie utila este de asemenea sa creezi un buton de Google+ pe site, in newsletter sau in mesajele promotionale, pentru a-i informa astfel si pe cei la care nu ai putut ajunge direct.
Acest buton de Google+ trebuie sa apara langa link-urile catre celelalte retele pe care ai conturi si unde fanii iti urmaresc activitatea, intr-un loc vizibil, care te va ajuta din punctul de vedere al optimizarii in mediul online.
Nu considera ca celelalte retele reprezinta un punct slab pentru noul cont, din contra: promoveaza-ti contul de Google+ prin intermediul Facebook, Twitter, Tumblr sau LinkedIn. De asemenea, brandul tau va deveni mai activ si pe platforma video YouTube, tinand cont ca a fost achizitionata de Google.
Aceasta te va ajuta de asemenea pentru o mai buna optimizare daca vei contribui cu videoclipuri de calitate, pe care le vei integra in cadrul paginii de Google+.
Trebuie sa tii cont ca vei creste traficul si te vei indexa mai bine doar daca vei posta continut original si sub mai multe forme si daca vei fi activ in comunitatile Google, unde ii vei putea regasi pe toti utilizatorii interesati de domeniul in care tu activezi.
Pentru a reusi tot ceea ce ti-ai propus prin intermediul acestui cont, este necesar sa iti completez8i profilul cu informatii detaliate despre tine, meseria ta, scopul contului tau, dar si sa socializezi cu ceilalti utilizatori: sa le raspunzi la comentarii, sa postezi din proprie initiativa pe paginile lor.
Ce trebuie sa stii daca tocmai ti-ai creat un cont Google+:
- Daca vrei sa raspunzi la intrebare unui anumit utilizator, pune semnul "+" in fata numelui sau;
- Daca vrei sa folosesti bold: pune un asterisc * inainte si dupa cuvantul pe care vrei sa-l bolduiesti;
- Daca vrei sa folosesti italic: pune un underline _ inainte si dupa cuvantul pe care vrei sa-l scrii inclinat;
- Daca vrei sa tai un cuvant: pune cratima – inainte si dupa cuvantul care vrei sa fie "taiat" cu o linie orizontala;
De asemenea, poti sa folosesti hangout-uri, prin care poti trimite prezentarea ta video persoanelor interesate.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.