Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce Google Analytics e esential pentru orice afacere

Tags: google analytics, afacere, trafic, clienti, tracking, cuvinte cheie

Asa cum orice strategie de marketing trebuie adaptata la afacerea ta si nu preluata in intregime ca atare sau asa cum si-a dovedit rezultatele de succes in cazul altei afaceri, tot asa avem libertatea de a alege, modifica sau combina mai multe instrumente disponibile in mediul online si cu menirea de a masura eforturile noastre de marketing.
Din marea posibilitatilor care ne sunt astazi puse la dispozitie, este bine sa profitam din plin de Google Analytics. A alege sa ignori informatiile pe care acest instrument ti le aduce inseamna sa alegi sa mergi in intuneric chiar si atunci cand cineva se afla deja langa intrerupator si se ofera sa aprinda lumina.

Nu ai vrea, desigur, sa continui sa te poticnesti. Iti doresti, pentru afacerea ta, sa afli in cel mai scurt timp ce functioneaza cel mai bine. Vrei sa obtii rezultatele cele mai bune cu resurse limitate si nu cu un buget care sa iti ingroape afacerea.

Eforturile depuse in social media, campaniile de promovare, abonarea, trimiterea newsletterelor, toate aceste tehnici sunt facute aproape degeaba daca nu sunt atent supravegheate si daca nu sunt ulterior analizate pentru a vedea in ce masura si-au atins scopul.

Atunci cand identificam ce nu a functionat, vom sti la ce putem renunta si ne vom concentra numai pe ceea ce aduce cele mai bune rezultate.

Chiar daca in prima instanta Google Analytics poate parea destul de complex, modul de folosire a acestui instrument de tracking poate fi invatat relativ usor.

Google Analytics ofera informatii relevante despre sursele de trafic, despre cuvintele cheie foloste de vizitatorii care au ajuns pe site-ul tau, despre continutul care ii atrage cel mai mult pe acestia, despre cele mai vandute produse, despre venituri sau despre pretul mediu al produselor comandate de clienti.

Un astfel de instrument de lucru poate fi folosit in mod relativ usor datorita unei organizari eficiente a modului in care functioneaza.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016