Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce nu putem construi un brand peste noapte
Tags: dezvoltare brand, social media, clienti, fidelitate, afacere, calitatea produselor
Multi profesionisti se confrunta cu aceeasi problema atunci cand li se ofera un nou proiect: un client care ofera un buget si asteapta un brand impachetat cat mai frumos, deja celebru si aducator de profit.
Multi profesionisti se confrunta cu aceeasi problema atunci cand li se ofera un nou proiect: un client care ofera un buget si asteapta un brand impachetat cat mai frumos, deja celebru si aducator de profit.
Un brand inseamna o valoare care exista deja, dar care trebuie cultivata. Valoarea se construieste in timp pornind de la calitatea produselor si adaugand istoricul, reusitele de pe parcurs, increderea clientilor, fidelitatea acestora, reputatia si succesul, ca ultim element care va defini brandul in cele din urma.
Atunci cand incepem sa facem cercetari in ce priveste targetul nostru, va trebui sa stim deja cui ne adresam. Mai departe, informatiile pe care le culegem vor fi folosite pentru a construi strategia de promovare si comunicare.
Orice brand trebuie sa aiba o voce care sa ii fie specifica si care sa se fie recunoscuta de publicul tinta. Pana la urma, totul se va invarti in jurul clientilor pentru ca, evident, un brand nu poate exista de unul singur si nu se poate dezvolta fara sprijinul constant din partea cumparatorilor care se vor atasa de conceptul afacerii.
Mixul de media va trebui sa fie unul echilibrat si raspandit pe mai multe canale. Vom folosi retele si cai de comunicare astfel incat sa ne directionam eforturile in zone targetate si sa avem, totodata, garantia ca mesajele noastre nu sunt trimise in gol.
In ce priveste social media, va trebui sa ne gandim ce ne dorim sa transmita brandul nostru in acest mediu si ce fel de interactiuni sa aiba clientii cu brandul. Vom putea astfel sa identificam ce canale sau ce platforme de socializare sunt folositoare si potrivite pentru afacerea noastra.
Acest lucru il vom face tot prin analizarea zonelor in care se discuta cel mai mult despre brand. Vom sti astfel unde sa gasim acest interes fata de brand si de unde sa il folosim in social media.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.