Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce nu te poti ascunde de publicitate: 4 adevaruri despre advertising
Tags: advertising, consumatori, agentii de publicitate, campanii branding
Daca nu esti pe Google, nu existi. Daca nu esti pe Facebook, nu esti faimos. Daca esti online, vei avea parte de publicitate fie ca vrei, fie ca nu vrei.
Daca nu esti pe Google, nu existi. Daca nu esti pe Facebook, nu esti faimos. Daca esti online, vei avea parte de publicitate fie ca vrei, fie ca nu vrei.
Iata cele 4 adevaruri despre advertising:
1. Tot ce misca e branding. Orice miscare lasa o impresie
Nu te poti ascunde de advertising, de o parere generala legata de afacerea ta, de impresiile pe care si le fac in timp clientii tai. Campaniile de branding devin astfel usor redundante daca ne gandim ca astazi tot ce facem, fiind atat de vizibil, tine de branding.
2. Gramatica de nota 10 nu inseamna o comunicare excelenta
Textul tau poate fi oricat de corect scris, iar frazele pot fi intoarse din condei oricat de bine. Daca mesajul tau nu ajunge la client, gramatica de nota zece nu va primi nota de trecere. Mesajul tau, oricat de lung sau scurt, are un singur scop de indeplinit: sa isi atinga destinatia obtinand in acelasi timp efectul scontat.
3. Oricine poate avea o idee mareata.
Toti ne-am nascut filozofi, iar ideile marete par sa se tina scai de capul nostru de dimineata si pana seara. In acelasi timp, suntem cu totii consumatori. Toti cumparam produse, toti avem opinii legate de ele si toti mergem la cumparaturi. Asa ca orice agentie de advertising isi va lua ideile de unde ne asteptam mai putin si nu intotdeauna de la angajatii sai. Si orice agentie detine informatii legate de comportamentul consumatorilor.
4. Cel mai mare risc e sa nu ne asumam niciunul.
Daca lucrezi in advertising si vrei sa fii un pic deasupra valului, va trebui sa risti. Cele mai nebunesti idei si cele mai mari riscuri asumate au creat, de cele mai multe ori, o promovare care a facut inconjurul lumii. La polul opus, ideile mici aduc, de regula, bani putini pe o perioada scurta de timp.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Eu nu inghit publicitatea nici macar cu apa . O urmaresc involuntar cind nu am alta posibilitate incercind sa nu o inregistrez pe retina ci ( in cel mai rau caz ) auditiv si fac exact invers decit ceea ce se incearca sa mi se induca in subconstient prin acea reclama nenorocita.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.