Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De unde vine identitatea brandului si cum ii asiguram dezvoltarea?

Tags: identitatea brandului, marca inregistrata, logo, simbol, produse, brand

Cum mentinem un brand cat mai vizibil pe piata? Cum facem ca brandul nostru sa se diferentieze dintr-o mare de logo-uri si nume?
Pentru a sti ce aspecte trebuie sa gestionam, va fi nevoie sa identificam mai intai sursele care creeaza identitatea brandului.

1. Simbolurile ii ajuta pe clienti sa memoreze produsele si serviciile aferente brandului. Ne ajuta sa retinem mai usor valorile unui brand. Simbolurile sunt mai usor de memorat decat un nume si ne ajuta mai usor sa diferentiem un brand de altul. Un simbol poate fi un personaj animat, o persoana reala, un semn grafic etc. Daca simbolul este reprezentativ pentru brand, asocierea dintre cele doua in memoria clientului se va construi mult mai usor.

2. Logo-urile reprezinta un semn grafic unic asociat unei companii, unui produs, unui serviciu sau unei alte entitati. Acesta poate reprezenta cu succes o organizatie si ii poate familiariza pe cumparatori cu brandul. Datorita logo-ului, cumparatorii isi formeaza in minte o imagine. Un logo eficient ar trebui sa fie simplu, unic, functional, sa aiba impact asupra unei audiente targetate, sa fie memorabil, usor identificabil, sa reprezinte organizatia.

3. Marcile inregistrate ajuta, de asemenea, la recunoasterea unui brand si pot fi compuse dintr-un simbol unic, un element de design sau orice alta reprezentare care indeplineste rolul de recunoastere a brandului. O marca trebuie inregistrata pentru a castiga drepturi depline si pentru a nu deveni generica in mod legal asa cum s-a intamplat cu denumirea de termos sau vaselina.

Aceste elemente furnizeaza in mod eficient identitatea brandului si ajuta la construirea unei relatii intre cumparatori si brand. Atunci cand valorile unei companii sunt bine definite, va trebui sa alegem un logo sau un simbol care sa transmita acelasi mesaj intr-un mod mult mai concis si usor de memorat.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016