Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Degeaba deschizi un magazin daca nu-l promovezi
Tags: publicitate, promovare brand, advertising, social media, dezvoltare brand, retail, magazin
Poate n-o sa-ti vina sa crezi, dar expertii in advertising spun ca e mai importanta promovarea unui brand decat deschiderea propriu-zisa a unui magazin. Daca ne gandim la ce aduce online-ul pentru retail, nu e greu de inteles.
Poate n-o sa-ti vina sa crezi, dar expertii in advertising spun ca e mai importanta promovarea unui brand decat deschiderea propriu-zisa a unui magazin. Daca ne gandim la ce aduce online-ul pentru retail, nu e greu de inteles.
Promovarea brandului presupune sa ii influentam pe cumparatori si sa ii determinam sa achizitioneze produsele noastre. In plus, advertisingul dezvolta o imagine pozitiva a brandului si creeaza imaginea pe care o dorim in mintea cumparatorului sau a potentialului client.
Metodele de promovare au ca obiectiv atragerea clientilor in magazin. Orice act de publicitate va trebui sa comunice in mod eficient un mesaj potrivit si sa se adreseze unui public tinta. Mesajul trebuie sa aiba impactul vizat scontat si sa suprinda audienta in mod placut.
Un brand care va avea un mesaj usor de memorat si o imagine puternica se va putea bucura de eficienta unor mesaje publicitare plasate in statiile mijloacelor de transport in comun, in apropierea salilor de cinema, in intersectiile aglomerate sau in orice alte zone in care traficul pietonal este crescut.
Mesajul trebuie sa fie simplu, concis si puternic in acelasi timp. Promovarea prin social media ofera astazi cele mai ieftine metode de atragere a cumparatorilor si de crearea a imaginii potrivite in mintea cumparatorului.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.