Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Designul ambalajelor: 5 aspecte de care sa tii cont

Tags: design ambalaje, dezvoltare brand, ambalaj produse, buget, brand, marca

Eticheta conteaza, nu? Ne place cu atat mai mult un cadou cu cat este ambalat in ceva care ne incanta, care e pe gustul nostru si care denota personalitate.


Pentru ca vrem sa ne diferentiem pe piata cu orice pret, vom tine cont si de modul in care livram produsele. In functie de imprejurari, un ambalaj poate fi diferit.

Astfel, in cadrul unei expozitii cu vanzare putem avea ambalaje diferite fata de cele pe care le folosim pentru livrarea prin posta sau prin curier. In ambele situatii insa vom folosi ambalaje personalizate care sa reflecte brandul.



Iata cinci aspecte de care trebuie sa tinem cont cand cream ambalajul pentru produsele noastre:

1. Forma/materiale

In functie de ceea ce ambalam, se modifica si structura materialului folosit pentru ambalaj. Vom avea astfel in vedere ca produsul sa fie protejat si sa ajunga la destinatie intact. Daca obiectul se vinde la un targ, e de preferat ca ambalajul sa permita obiectului sa fie scos cu usurinta. Sa presupunem ca persoana care l-a cumparat doreste sa il arate si altora. Acest lucru nu ar fi posibil daca i-am sigila temeinic pachetul in care am pus produsul. Cand livram, avem voie sa ne jucam mai mult cu imaginatia si sa facem astfel ca despachetarea sa faca parte din ceea ce inseamna produsul.

2. Informatia

Orice produs va trebui sa aiba cateva informatii. Pe ambalaj vom inscrie numele marcii si adresa site-ului web. Putem scrie si cateva informatii despre produs, fie ca e vorba de materialele folosite, fie de o scurta istorisire despre conceptul care i-a stat la baza.


3. Design

Prin design putem crea cumparatorului impresia ca tocmai a primit cel mai de pret produs. Le putem astfel ambala in bucati decupate de material textil fin, imprimat cu numele marcii si putem adauga si o carte de vizita in interiorul cutiei in care am livrat produsul.





4. Buget

Bine-ar fi sa nu tinem cont de buget! Realitatea insa ne tine cu picioarele pe pamant si ne aminteste ca e mai bine sa decidem cum vrem sa arate ambalajele pentru produs si sa vedem apoi daca ne incadram in buget. Daca pretul merita efectul pe care credem ca il va avea acel ambalaj, atunci investitia este una buna. Daca insa costurile sunt prea mari, putem cauta o alternativa care sa ne fie pe plac, dar la un pret mai mic.


5. Partea practica

Putem uneori sa facem "compromisuri" cand vine vorba de partea practica. Daca un material pe care dorim sa-l folosim in formarea ambalajului final nu este rezistent (se rupe usor, culoarea se curata etc.), nu merita sa il folosim in continuare, indiferent de efectul estetic oferit de acesta.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016