Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Despre remarketing
Tags: remarketing, marketing, brand, client, ppc, etarget, adwords
Remarketing-ul este o parte din marketing targetata spre utilizatorii care au fost deja atinsi, convinsi de campaniile anterioare. Avand in vedere ca acestia stiu deja cate ceva despre compania sau brand-ul despre care se vorbeste, mesajul trebuie sa fie diferit.
Remarketing-ul este o parte din marketing targetata spre utilizatorii care au fost deja atinsi, convinsi de campaniile anterioare. Avand in vedere ca acestia stiu deja cate ceva despre compania sau brand-ul despre care se vorbeste, mesajul trebuie sa fie diferit.
Cel mai bun exemplu de remarketing este trimiterea, la cerere, a unui catalog de produse. Cererea este justificata de o ampla campanie de marketing. Daca potentialul client reactioneaza pozitiv, specialistul in marketing va apela la alte variante de comunicare, de cele mai multe ori mai costisitoare.
Pe Internet insa este sa usor sa identifici potentialii clienti, fara a fi nevoie de o actiune specifica din partea acestora, cum ar fi un apel telefonic sau un e-mail. Solutia este retargetarea.
Această tehnica de marketing permite utilizarea reclamei tintite la nivelul persoanelor care au mai vizitat un anumit site. In cele mai multe cazuri vorbim de persoane interesate de produsele sau serviciile oferite.
Retargetarea trebuie sa intre in loc atunci cand potentialii cumparatori intra pe site pentru prima data, caci, conform cercetarilor, atunci este momentul cand nu sunt pregatiti sa cumpere nimic. Navigatorilor trebuie sa li se reaminteasca de produsele si serviciile companiei, pentru a-i face sa fie dispusi sa cumpere.
Beneficii: notorietatea brand-ului, cresterea comenzilor, crearea unui cont sau abonarea la newsletter.
Printre variantele eficiente de utilizare a retargetarii se numara publicitatea contextuala de tip PPC (pay-per-click), cum ar fi Etarget sau AdWords.
Principiul de functionare a retargetarii este foarte simplu: introduci un cod special pe site, iar, ulterior, fiecare vizitator va fi urmarit de sistem si dupa ce va parasi site-ul, reclamele fiind afisate in zonele de publicitate ale Etarget sau ale altui sistem folosit. In cazul Etarget Romania, spatiul media cuprinde aproape 500 de site-uri romanesti.
Autor: Marketingportal
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.