Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din nou despre Rosia Montana. Cu Dragos Bucur in rol principal
Tags: rosia montana, dragos bucur, salvati rosia montana, papaya advertising, reclama rosia montana
La o saptamana dupa ce aparitia Maiei Morgenstern a generat un val urias de vizualizari, partajari si comentarii pe internet si in afara lui, Papaya Advertising a lansat un nou clip de promovare a campaniei „Salvati Rosia Montana”.
La o saptamana dupa ce aparitia Maiei Morgenstern a generat un val urias de vizualizari, partajari si comentarii pe internet si in afara lui, Papaya Advertising a lansat un nou clip de promovare a campaniei „Salvati Rosia Montana”.
Spotul este realizat in aceeasi nota dramatica, tulburatoare, prezentand imaginea unui barbat dispus sa isi doneaze pe rand verigheta, ceasul si chiar dintele din aur. "Tot aurul meu sper sa fie de ajuns", spune actorul scuipand sangele din gura.
Peste imaginile zguduitoare vine dureros, memorabil si repetitiv mesajul campaniei: "Un om valoreaza mai mult decat aurul pe care il poarta. La fel si o tara".
Lansat pe data de 24 iunie, filmuletul a adunat pana in prezent aproape 15.ooo de vizualizari, in vreme ce primul clip al campaniei, in care joaca Maia Morgenstern, are peste 420.000 de vizualizari. Si asta in doar 10 zile de la postarea sa si doar pe canalul de YouTube al agentiei Papaya Advertising.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Ce gandire superficiala, asa cum viata bate filmul asa si gura bate fundul.
Daca se urmarea un timp mai indelungat actiunile promovate in media de firma care doreste exploatarea aurului, au inceput cu clipuri publicitare si au ajuns la clipuri de manipulare, cum altfel sa fie numite cele care fac apel la sentimente?
Prin apelarea la mila, compasiunea si solidaritatea telespectatorului se doreste obtinerea unui vot favorabil pentru deschiderea exploatarii.
Iar unii care nu reusesc sa aiba capul limpede pun repede botul.
Clipurile cu Maia si Dragos sunt doar raspunsul si contramasura la acele clipuri manipulative si demonstreaza foarte creativ planul de a impiedica distrugerile ecologice ireparabile care se doresc a se realiza pentru profitul urias al unora.
Oricum, draga Oana, a-ti lipseste "the big picture", sau mai bine spus imaginea de ansamblu, ca sa poti intelege corect batalia pentru aurul de la Rosia Montana.
" Proiectul RM are sa se deschida. 80% din oamenii de acolo vor asta", sau cum unii se joaca cu vorbele, de fapt procentul este exact invers.
Dupa ce studiezi articolul de aici :http://www.wall-street.ro/editorial/364/FIRMA-nu-e-o-vietate, sper sa reusesti sa privesti dincolo de aparente.
Se urmareste doar profitul iar cheltuieli cat mai putine, se exploateaza zacamintele intensiv, iar distrugerile de mediu si ecologizarea zonei se paseaza la altii,Se actioneaza sub forma norului de lacuste, zboara pe un teren fertil, consuma tot si se muta mai departe, lasand in urma un desert.
Cat despre efectele exploatarii si ale lacului de cianuri, acum nu se pot masura si estima, dar cei de acolo o sa fie primii cobai dupa care o sa se mareasca zona si o sa suferim cu totii.
" daca s-ar opri sau demara proiectul ar ramane fara obiect de activitate" .
Aici te inseli, daca se demareaza proiectul, ecologistii o sa aiba multe obiecte de activitate, nu numai unul.
Pentru carcotasii care cred ca nu se poate realiza nimic, o cautare dupa Sepp Holzer o sa demonstreze ca paradisul este la un pas distanta.
Insa " banii vorbeste" si se cauta pe orice cai impiedicarea oamenilor din zona de a realiza alternative la activitatea de minerit, pentru a ajunge muritori de foame si sa accepte slujbele mizere oferite de Gold Corporation.
In spatele tuturor reclamelor si actiunilor pentru exploatarea zacamintelor sta un calcul sec.
Se investeste 1 miliard de dolari si se obtine profit 10-20 miliarde, restul nu mai conteaza, nu trebuie sa traiasca ei in continuare in zona exploatarii.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.