Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din seria P&G Multumesc,mama!: Prima poveste romaneasca cu o mama de campioana
Tags: campanie p&g, multumesc mama, ana maria branza, leo burnett, momumentary, jocurile olimpice
Olimpicii nu se nasc, ci devin. Dar cum se cresc ei? Mamele stiu cel mai bine. De aceea, Procter&Gamble le-a dedicat lor o campanie intreaga, iar sub conceptul “Sustinem cu onoare mamele”, Leo Burnett a creat primul Momumentary romanesc.
Olimpicii nu se nasc, ci devin. Dar cum se cresc ei? Mamele stiu cel mai bine. De aceea, Procter&Gamble le-a dedicat lor o campanie intreaga, iar sub conceptul “Sustinem cu onoare mamele”, Leo Burnett a creat primul Momumentary romanesc.
campaniei globale „Sustinem cu onoare mamele” si sa prezinte P&G ca sponsor al Jocurilor Olimpice de la Londra.
Mini-documentarul introduce pe un ton emotionant povestea unui campion olimpic si a mamei sale, dezvaluind traseul spre reusita al multiplei campioane la spada, Ana-Maria Branza, se arata intr-un comunicat al Leo Burnett. Dar centrul de greutate nu cade de data aceasta pe tanara olimpica, ci o pune in valoare pe mama sa, care a sustinut-o si i-a fost alaturi de la primul antrenament pana la ultima competitie. Povestea lor vorbeste despre sacrificiu si ambitie, despre performanta si importanta mamei din spatele campioanei.
“Este un proiect la care cu totii am pus suflet. Pentru ca asa se intampla cand vorbim despre mame. Nu se poate sa nu te implici emotional. Asa incat, de la client, echipa de creatie, account si oameni de productie si pana la regizor, toata lumea a lucrat mai mult cu inima si credem ca asta se vede. Impreuna, am creat un “Momumentary” despre o campioana, care poate fi un exemplu de ambitie, talent si munca pentru noi toti si despre mama care a stat mereu in spatele succeselor sale. O poveste care ne aminteste subtil cat de mult datoram fiecare dintre noi acelei persoane minunate din viata noastra, pe care P&G a ales sa o puna in lumina intr-o campanie globala”, spune Irina Becher (Senior copywriter Leo Burnett).
“Cand am inceput aceasta campanie am hotarat sa folosim prilejul pentru a actiona pe mai multe planuri si pentru a adresa probleme sociale importante pentru Romania. Avand in vedere ca astazi doar 43% dintre copiii din Romania mai fac sport, am hotarat sa folosim campania ca o buna ocazie de a vorbi si despre importanta dezvoltarii copiilor prin sport. Astfel, prin diversele activitati desfasurate incercam sa fim aproape de mame oferindu-le diverse posibilitati pentru a schimba in bine dezvoltarea copiilor lor”, a adaugat Ileana Cocias (Brand Operations Integration Manager P&G).
Este vorba despre un material video inedit, menit sa ilustreze ideea Mini-documentarul introduce pe un ton emotionant povestea unui campion olimpic si a mamei sale, dezvaluind traseul spre reusita al multiplei campioane la spada, Ana-Maria Branza, se arata intr-un comunicat al Leo Burnett. Dar centrul de greutate nu cade de data aceasta pe tanara olimpica, ci o pune in valoare pe mama sa, care a sustinut-o si i-a fost alaturi de la primul antrenament pana la ultima competitie. Povestea lor vorbeste despre sacrificiu si ambitie, despre performanta si importanta mamei din spatele campioanei.
“Este un proiect la care cu totii am pus suflet. Pentru ca asa se intampla cand vorbim despre mame. Nu se poate sa nu te implici emotional. Asa incat, de la client, echipa de creatie, account si oameni de productie si pana la regizor, toata lumea a lucrat mai mult cu inima si credem ca asta se vede. Impreuna, am creat un “Momumentary” despre o campioana, care poate fi un exemplu de ambitie, talent si munca pentru noi toti si despre mama care a stat mereu in spatele succeselor sale. O poveste care ne aminteste subtil cat de mult datoram fiecare dintre noi acelei persoane minunate din viata noastra, pe care P&G a ales sa o puna in lumina intr-o campanie globala”, spune Irina Becher (Senior copywriter Leo Burnett).
“Cand am inceput aceasta campanie am hotarat sa folosim prilejul pentru a actiona pe mai multe planuri si pentru a adresa probleme sociale importante pentru Romania. Avand in vedere ca astazi doar 43% dintre copiii din Romania mai fac sport, am hotarat sa folosim campania ca o buna ocazie de a vorbi si despre importanta dezvoltarii copiilor prin sport. Astfel, prin diversele activitati desfasurate incercam sa fim aproape de mame oferindu-le diverse posibilitati pentru a schimba in bine dezvoltarea copiilor lor”, a adaugat Ileana Cocias (Brand Operations Integration Manager P&G).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.