Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
DOAR clientii supli si frumosi, va rugam
Tags: marketing, abercrombie & fitch, haine, marimea xxl, h&m
Abercrombie & Fitch, retailerul american de imbracaminte care nu produce imbracaminte pentru femei peste masura L sau pantaloni peste masura 10, a fost acuzat ca exclude in mod voit clientii cu marimi mai mari, scrie Daily Mail.
Abercrombie & Fitch, retailerul american de imbracaminte care nu produce imbracaminte pentru femei peste masura L sau pantaloni peste masura 10, a fost acuzat ca exclude in mod voit clientii cu marimi mai mari, scrie Daily Mail.
Mike Jeffries, CEO al brandului, a declarat ca nu-si doreste oameni supraponderali la el in magazin, ci numai oameni supli si frumosi. Nu-si doreste ca grupul clientilor de baza sa vada ca alt fel de oameni cumpara din acelasi loc. S-ar adresa, cu alte cuvinte, numai celor care sunt cool, „cool kids”, in cuvintele lui Jeffries.
Acelasi Jeffries a mai declarat, pentru revista Salon, in 2006, ca angajeaza numai persoane atragatoare, caci acestea atrag alte persoane atragatoare care formeaza grupul lor tinta.
In 2004, compania a fost data in judecata pentru ca a exclus de la angajare minoritatile de culoare, iar, in iunie 2009, Riam Dean, nascuta fara antebratul stang, a castigat 12.000 de dolari in urma procesului deschis impotriva Abercrombie & Fitch.
Anul trecut, angajatii companiei au fost obligati ca, in timpul serviciului, sa execute intense programe de gimnastica, pentru a-si mentine aparitia supla si frumoasa.
In ciuda riscului de a-si indeparta unii clienti (H&M are marimi XXl si prezinta in campaniile sale de promovare si modele cu masura mai mare de 12), Jeffries crede ca, daca te adresezi tuturor, nu superi pe nimeni, dar nici nu reusesti sa inflacarezi.
67% dintre americani intra in categoria celor care nu pot cumpara haine de la acest brand.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.25
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.