Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dolce&Gabbana prezinta memoriile unei dive
Tags: dolce gabbana, reclama the one, scarlett johansson, parfum
Nu, nu este vorba despre Marylin Monroe, desi totul, de la coafura, machiaj, mimica, dulceata privirii si a vocii, te duce cu gandul la ea. De fapt, este vorba despre diva eterna, tanara, frumoasa si mereu neimplinita.
Nu, nu este vorba despre Marylin Monroe, desi totul, de la coafura, machiaj, mimica, dulceata privirii si a vocii, te duce cu gandul la ea. De fapt, este vorba despre diva eterna, tanara, frumoasa si mereu neimplinita.
Scarlett Johansson este intruchiparea divei eterne in noul clip publicitar al Dolce&Gabbana. Reclama realizata pentru „The One” induce ideea unui parfum exclusivist, destinat frumoaselor de pe covorul rosu.
Doar ca dincolo de popularitate si blituri, divele sunt femei cu nazuinte cat se poate de comune, care nu isi doresc un milion de lucruri, ci doar unul singur, acel lucru special: iubirea. Parfumul „The One” coboara astfel din sferele-i inalte catre femeia obisnuita, dar radiosa si unica.
Reclama-interviu a fost filmata sub coordonarea lui Jean-Baptiste Mondino, celebru pentru colaborarile sale cu artisti precum Madonna, David Bowie, Sting sau Bjork. Fundalul muzical este o creatie a lui Franz Waxman, intitulata „Un loc sub soare”.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Damiana Ilinca, social media manager: “Cand nu ai bugete mari pentru alte campanii, comunica smart pe social media”
Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate
Mai multe articole despre parfum
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.