Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Dolce&Gabbana prezinta memoriile unei dive

Tags: dolce gabbana, reclama the one, scarlett johansson, parfum

Nu, nu este vorba despre Marylin Monroe, desi totul, de la coafura, machiaj, mimica, dulceata privirii si a vocii, te duce cu gandul la ea. De fapt, este vorba despre diva eterna, tanara, frumoasa si mereu neimplinita.
Scarlett Johansson este intruchiparea divei eterne in noul clip publicitar al Dolce&Gabbana.  Reclama realizata pentru „The One” induce ideea unui parfum exclusivist, destinat frumoaselor de pe covorul rosu.
Doar ca dincolo de popularitate si blituri, divele sunt femei cu nazuinte cat se poate de comune, care nu isi doresc un milion de lucruri, ci doar unul singur, acel lucru special: iubirea.  Parfumul „The One” coboara astfel din sferele-i inalte catre femeia obisnuita, dar radiosa si unica.   
Reclama-interviu a fost filmata sub coordonarea lui Jean-Baptiste Mondino, celebru pentru colaborarile sale cu artisti precum Madonna, David Bowie, Sting sau Bjork. Fundalul muzical este o creatie a lui Franz Waxman, intitulata „Un loc sub soare”.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 2 comentarii

precup florin 01-Nov-2011 07:36:56
Daca imaginea de mai sus -care inteleg ca o reprezinta pe SCARLETT -este pentru ..reclama,atunci din start ..totul este pierdut....altadata parca arata mai bine,ori de cand port eu ochelari,vederea mi s-a..imbunatatit,sau o fi de la alcool-desi nu beau..-..ma gandesc la romancele nostre ..cine le baga in seama -desi veritabile ..bijuterii,stau foarte multe dintre ele in ..noroiul acestei societati absolut nule..-care Dumnezeu or fi criteriile dupa care occidentalii isi creeaza sistemul de valorizare....pentru ca imaginea de mai sus poate fi recomandata precum diferenta dintre un diamant (femeile din Romania)si un strass,piatra oarecum stralucitoare ..dar fara valoare....cum este si cea care reprezinta..o asa zisa ..valoare....
Adrian Popescu 26-Oct-2011 22:22:06
Incercati sa va faceti newsletter-ul atractiv prin tehnici ce nu va fac cinste si o sa picati in desuet ( cel putin ) . Continuati asa si o sa ma pierdeti . Articolul acesta ce este cu el ?? Umpleti paginile numai cu prostii si vreti sa va citeasca lumea ???Din ce in ce mai putin educativ si din ce in ce mai multe inutilitati .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016