Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Doncafe investeste 1 milion de euro in noua sa campanie de comunicare
Tags: doncafe, campanie doncafe, moment doncafe, mame, mccann worldwide
Mai deunazi citeam pe un blog despre viata de-a dreptul aventuroasa a unei mame intr-o casa cu doi copii. Dincolo de perspectiva idilica, experienta maternitatii te lasa aproape fara ragaz, putine fiind momentele in care femeile isi pot trage sufletul. Si pentru ca sunt atat de putine, aceste momente sunt cu atat mai pretioase, motiv pentru care Doncafe le-a facut centrul noii sale campanii de comunicare.
Mai deunazi citeam pe un blog despre viata de-a dreptul aventuroasa a unei mame intr-o casa cu doi copii. Dincolo de perspectiva idilica, experienta maternitatii te lasa aproape fara ragaz, putine fiind momentele in care femeile isi pot trage sufletul. Si pentru ca sunt atat de putine, aceste momente sunt cu atat mai pretioase, motiv pentru care Doncafe le-a facut centrul noii sale campanii de comunicare.
"Femeile indeplinesc o multime de roluri: mama, sotie, sora, prietena, colega... Sunt atatea, iar ele trebuie sa le faca fata tuturor. Femeile au grija de casa si tot femeile au grija de cei dragi. O zi obisnuita din viata unei femei inseamna momente nenumarate in care ea se dedica in intregime celorlalti. Acesta este insight-ul pe care l-am descoperit in urma studiilor efectuate in randul publicului nostru tinta. Asa am ajuns la concluzia ca femeile au nevoie de un moment numai al lor. Momentul oferit de o ceasca de Doncafe", explica reprezentantii Strauss Romania.
Desfasurata in perioada octombrie – decembrie 2012, campania include compenente de TV, cinema, online si PR.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.