Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Doritos isi provoaca fanii sa ii creeze reclamele
Tags: doritos, competitie super bowl, crash the super bowl, concurs facebook
De sase ani incoace, Doritos organizeaza o competitie inedita: Crash the Super Bowl. Aceasta le permite oamenilor obisnuiti sa creeze ei insisi reclamele care vor fi difuzate in timpul Super Bowl-ului, cel mai urmarit eveniment sportiv din Statele Unite.
De sase ani incoace, Doritos organizeaza o competitie inedita: Crash the Super Bowl. Aceasta le permite oamenilor obisnuiti sa creeze ei insisi reclamele care vor fi difuzate in timpul Super Bowl-ului, cel mai urmarit eveniment sportiv din Statele Unite.
Anul acesta, Doritos a fost si mai generos, desfasurand un concurs separat pe pagina oficiala de Facebook, castigatorul de acolo fiind recompensat cu aceeasi suma de 1 milion de dolari. In total, in competitie au fost inregistrate 6.200 de clipuri video.
Reclama castigatoare in cadrul concursului desfasurat in cadrul USA Today s-a numit “Man’s Best Friend” (Cel mai iubit prieten al omului), si a fost pe buna dreptate unul dintre cele mai amuzante si inedite clipuri. Autorul clipului, Jonathan Friedman, a cheltuit doar 20 de dolari pentru realizarea acestuia, principalele achizitii fiind o punga de Doritos, o zgarda de pisici si niste mancare de caini. Acesta a filmat clipul folosind propriul echipament video si apoi a editat materialul pe computerul personal. Rezultatul este exceptional:
Primul clip castigator de pe Facebook s-a intitulat “Sling Baby” (Copilul prastie), acesta ocupand de asemenea locul 4 in topul preferintelor USA Today.
Majoritatea participantilor sunt persoane care isi doresc cu adevarat sa patrunda in industria publicitara si pentru care aceasta este ocazia ideala de a-si etala talentele.
Nu se stie daca Doritos va continua traditia si anul viitor, insa un lucru este sigur: acest gen de publicitate ii aduce mai multi fani ca niciodata, compania declarand ca este “extrem de multumita si mandra de programul desfasurat anul acesta”.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.