Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dorna a ales picturi 3D pentru noua sa campanie in-store
Tags: dorna, picturi 3d, neconventional, campanie, esti una cu natura
De la o vreme, parca vedem tot mai des reclame care coboara de pe panourile publicitare stradale direct pe asfalt. Este vorba despre acele imagini 3D care aduc un plus de neconventional in publicitatea romaneasca.
De la o vreme, parca vedem tot mai des reclame care coboara de pe panourile publicitare stradale direct pe asfalt. Este vorba despre acele imagini 3D care aduc un plus de neconventional in publicitatea romaneasca.
Mountain Dew Adrenaline si Volksbank sunt doua dintre brandurile care si-au promovat produsele si serviciile prin intremediul picturilor 3D de mari dimensiuni, aplasate in locuri mai putin obisnuite insa intens circulate. Lor li se adauga acum si Dorna, companie aflata pe locul 3 in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti.
Ca o continuare a initiativei sale de inlocuire a vechilor ambalaje cu unele cu 25% mai putin plastic, Dorna, impreuna cu JMK Communication, a implementat programul de activare in-store “Esti una cu natura”.
Proiectul, care se desfasoara in perioada 7 – 30 septembrie, include activari neconventionale in magazine, sub forma de picturi 3D, de trei metri, realizate in acril. Picturile pot fi vazute in supermarketurile Real Vitan si Real Cotroceni pana la sfarsitul lunii septembrie.
Scopul acestei activari este de a reitera ideea apropierii fata de natura, idee ce sta la baza comunicarii nationale Dorna. Iar pentru a intari aceasta idee, in vara acestui an, compania si-a supus produsele unui proces de redesign. Astfel, s-a optat pentru introducerea unui ambalaj care contine cu pana la 25% mai putin plastic, dar si a unor forme, culori si etichete noi.
Ca o continuare a initiativei sale de inlocuire a vechilor ambalaje cu unele cu 25% mai putin plastic, Dorna, impreuna cu JMK Communication, a implementat programul de activare in-store “Esti una cu natura”.
Proiectul, care se desfasoara in perioada 7 – 30 septembrie, include activari neconventionale in magazine, sub forma de picturi 3D, de trei metri, realizate in acril. Picturile pot fi vazute in supermarketurile Real Vitan si Real Cotroceni pana la sfarsitul lunii septembrie.
Scopul acestei activari este de a reitera ideea apropierii fata de natura, idee ce sta la baza comunicarii nationale Dorna. Iar pentru a intari aceasta idee, in vara acestui an, compania si-a supus produsele unui proces de redesign. Astfel, s-a optat pentru introducerea unui ambalaj care contine cu pana la 25% mai putin plastic, dar si a unor forme, culori si etichete noi.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
E un mod de viata!
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.