Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dove promoveaza frumusetea romancelor
Tags: dove, suprinde frumusetea, romance, frumusete, fotografii, cosmin bumbut
Brandul Dove are ani buni de cand se ia la tranta cu perceptia asupra frumusetii, de cand incearca sa arate femeilor si lumii intregi ca aceasta variaza si ca nu poate fi incadrata in tipare restrictive si universale. Acest efort a ajuns in cele din urma si in Romania, luand forma unei campanii personalizate si bogata in instantanee ale frumusetii autohtone.
Brandul Dove are ani buni de cand se ia la tranta cu perceptia asupra frumusetii, de cand incearca sa arate femeilor si lumii intregi ca aceasta variaza si ca nu poate fi incadrata in tipare restrictive si universale. Acest efort a ajuns in cele din urma si in Romania, luand forma unei campanii personalizate si bogata in instantanee ale frumusetii autohtone.
"Lucrand pe brief, ne-am dat seama de faptul ca, desi romancele sunt vazute ca fiind printre cele mai frumoase europence, modul in care se vad ele este cu totul altul: doar 2% sunt mandre de felul cum arata.Din cauza modelelor promovate in mass-media din zilele noastre, idealul frumusetii este considerat de catre unele femei un lucru care poate fi atins doar daca este modelat cu ajutorul machiajului sau al hainelor.Am vrut sa schimbam perceptia despre aceasta frumusete artificiala si virtuala pe care o vedem in reviste si la televizor si sa aducem in prim plan frumusetea adevarata”, explica reprezentantii CohnandJansen JWT.
Asa s-a nascut conceptul creativ al campaniei “Dove surprinde frumusetea” care urmareste sa evidentize faptul ca frumusetea adevarata se gaseste in momentele obisnuite din viata de zi cu zi. Iar pentru a imortaliza si promova aceasta frumusete, Dove a apelat la unul dintre cei mai cunoscuti fotografi romani, Cosmin Bumbut.
Pe parcursul celor 55 de zile de campanie s-a alergat dupa frumusetile feminine din 6 orase (Bucuresi, Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Timisoara, Constanta), iar rezultatul s-a materializat intr-o colectie de 88 de fotografii, disponibila online pe site-ul campaniei.
De asemenea, in cele 2 luni, Dove a suprins frumusetea romancelor in spoturi TV si in diferite machete de presa.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.