Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dr. Oetker spune povesti printr-o aplicatie 3D
Tags: dr oetker, animatie 3d, imparte dragostea, original pudding, campanie, povesti, ursuleti
Agentia de digital Outbox a dezvoltat pentru Original Pudding de la Dr. Oetker website-ul campaniei noii sale campanii de comunicare, "Imparte Dragostea". Website-ul are rol de canal de raspuns si functioneaza mai ales ca mediu de transmitere a mesajului campaniei.
Agentia de digital Outbox a dezvoltat pentru Original Pudding de la Dr. Oetker website-ul campaniei noii sale campanii de comunicare, "Imparte Dragostea". Website-ul are rol de canal de raspuns si functioneaza mai ales ca mediu de transmitere a mesajului campaniei.
animatie 3D online, in care ursuletul de plus Dr. Oetker spune povesti. Astfel, copiii pot intra in camera virtuala a ursuletului si pot asculta povesti intr-un mediu care transmite in mod relevant mesajul campaniei si esenta brandului.
In plus, intre 3 septembrie si 18 noiembrie 2012, produsele Original Pudding poarta o eticheta cu un cod unic care ofera celor mici sansa de a castiga unul dintre cei 1.000 de ursuleti de plus sau o excursie pentru toata familia in Hawaii, la Teddy Bear World.
De asemenea, pentru fiecare cod inscris pe website, copiii pot asculta una dintre cele sapte povesti traditionale narate si inregistrate special pentru campanie.
Campania nationala „Imparte dragostea” a fost realizata de Mercury360 si are ca public tinta mamele si copiii.
”Mai mult decat un desert, Original Pudding este dovada de iubire pe care mamele o ofera celor mici. Copiii simt pe deplin dragostea materna si o impartasesc mai departe zi de zi, chiar si cand vine vorba de ursuletul de plus, cel mai bun prieten de joaca”, spun reprezentantii companiei.
Elementul inovator insa este dat de o In plus, intre 3 septembrie si 18 noiembrie 2012, produsele Original Pudding poarta o eticheta cu un cod unic care ofera celor mici sansa de a castiga unul dintre cei 1.000 de ursuleti de plus sau o excursie pentru toata familia in Hawaii, la Teddy Bear World.
De asemenea, pentru fiecare cod inscris pe website, copiii pot asculta una dintre cele sapte povesti traditionale narate si inregistrate special pentru campanie.
Campania nationala „Imparte dragostea” a fost realizata de Mercury360 si are ca public tinta mamele si copiii.
”Mai mult decat un desert, Original Pudding este dovada de iubire pe care mamele o ofera celor mici. Copiii simt pe deplin dragostea materna si o impartasesc mai departe zi de zi, chiar si cand vine vorba de ursuletul de plus, cel mai bun prieten de joaca”, spun reprezentantii companiei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.