Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Durex s-a facut de ras pe Facebook
Tags: marketing, facebook, durex, campanie pe facebook
Cand, ca brand, faci o campanie in social media prin care incerci sa-ti implici clientii, trebuie sa fii atent si la unghiurile care-ti scapa unei prime analize superficiale. Motivul: poti ajunge sa te faci de ras, asa cum i s-a intamplat lui Durex.
Cand, ca brand, faci o campanie in social media prin care incerci sa-ti implici clientii, trebuie sa fii atent si la unghiurile care-ti scapa unei prime analize superficiale. Motivul: poti ajunge sa te faci de ras, asa cum i s-a intamplat lui Durex.
Compania si-a rugat fanii de pe Facebook sa voteze orasul care ar trebui sa primeasca SOS Condoms, un serviciu prin care cuplurile nepregatite primesc prin livrare prezervative.
Votantii au ales Batman, capitala unei regiuni extrem de conservatoare din Turcia. Batman a obtinut mai multe voturi decat Londra si Paris.
Cu alte cuvinte, concursul a cazut pe mana farsorilor care au facut ce au stiut ei mai bine: au zadarnicit bunele intentii ale Durex.
Totul s-ar fi putut evita, daca li s-ar fi dat fanilor o lista prestabilita de optiuni, in loc sa fie lasati sa-si nominalizeze propunerile.
Acest caz este o scapare rar intalnita in portofoliul Durex care a crescut constant in ultimii ani, datorita lansarii de noi produse, expansiunii in tari emergente, cum ar fi China, reclamelor destepte si unei relatii foarte bune online cu proprii consumatori.
Anul trecut, de exemplu, Durez a avut o campanie globala (vezi clipul de mai jos) care le-a permis consumatorilor sa voteze noi designuri pentru noua cutie de Durex. Imaginea castigatoare (un prezervativ desenat astfel incat sa para un cuplu imbratisat) a fost inclus in imaginile de pe pachetele noului produs. Campania a incorporat 50.000 de propuneri de design, 1,4 milioane de oameni vizitand site-ul concursului in doar sase saptamani.
Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.