Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Efectul Discovery, o campanie de spus povesti

Tags: discovery, aniversare 15 ani, campanie, efectul discovery

Un student pasionat de roboti, un astronom-amator, un taximetrist, un om de afaceri si un economist. Ce ii uneste pe toti cinci? Nici ocupatia, nici pasiunea, ci un post de televiziune si o campanie de marketing intitulata sugestiv „Efectul Discovery”.
Pentru a marca aniversarea a 15 ani de activitate pe piata locala, postul de televiziune Discovery Romania a lansat o campanie de maketing menita sa ilustreze impactul programelor sale asupra vietii telespectatorilor romani.

Pentru asta, echipa a selectat povestile a cinci romani carora Discovery Channel le-a schimbat cumva viata, impingandu-i catre pasiuni uitate sau ajutandu-i in situatii limita fie prin informatiile oferite, fie doar prin puterea exemplului.



Povestile celor 5 romani vor fi facute publice prin intermediul executiilor outdoor, printurilor, mediului online si radio, dar si prin promo-urile difuzate pe Discovery Channel.

De asemenea, campania ii invita pe fani sa impartaseasca prin intermediul Facebook si Twitter din experientele lor despre modul în care i-a inspirat Discovery, de-a lungul timpului. Mari sau mici, personale sau profesionale, amuzante sau serioase, Discovery isi doreste sa afle povestile tuturor celor care au fost inspirati de programele sale.

"Discovery Channel a stimulat imaginatia si dorinta de cunoastere a generatii intregi de telespectatori din toata lumea. Mai mult decat o televiziune, Discovery este o sursa de inspiratie care hraneste pasiuni, trezeste curiozitatea si dorinta de a explora lumea. (...) Pentru noi aniversarea aceasta e o buna ocazie sa verificam ce impact a avut Discovery asupra romanilor, daca le-a influentat viata in vreun fel” spune Ada Roseti, Director de Programe pe Europa de Sud-Est, Discovery Networks CEEMEA.

Campania „Efectul Discovery“ este coordonata de Discovery Romania si implementata de agentiile Headvertising – pe partea de creatie, Zenith Media si HMedia – pe partea de strategie de media si Grayling – pe partea de PR.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016