Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Efectul reclamelor eco
Tags: reclame eco, publicitate verde, oameni, mesaj ecologic, greenpeace
Un sondaj recent aplicat de Burst Media a descoperit ca publicitatea verde are un impact puternic asupra consumatorilor. Ceea ce-i bine, nu? De ce se intampla totusi acest lucru? Pentru ca oamenilor le place sa se alature unor cauze nobile, sunt incantati sa-si dea acordul pentru ceva ce, in principiu, e bine pentru ei si pentru generatiile urmatoare, chiar daca nu vorbim de efecte imediate.
Un sondaj recent aplicat de Burst Media a descoperit ca publicitatea verde are un impact puternic asupra consumatorilor. Ceea ce-i bine, nu? De ce se intampla totusi acest lucru? Pentru ca oamenilor le place sa se alature unor cauze nobile, sunt incantati sa-si dea acordul pentru ceva ce, in principiu, e bine pentru ei si pentru generatiile urmatoare, chiar daca nu vorbim de efecte imediate.
Mai poate fi vorba si de verdele abunent prezent in afisele publicitare care indeamna la entuziasm. Cat despre beneficiile promise: utilitati mai bune, masini mai eficiente din punct de vedere al consumului energetic si o constientizare mai acuta a importantei unui mediu inconjurator sanatos.
Sondajul a evidentiat ca oamenii se dau in vant dupa informatii privind reciclarea corecta, urmate indeaproape de retetele sanatoase. Vin apoi informatiile despre sursele de energie alternativa, remedii naturiste, produse de curatat ecologice, tehnologii verzi, recreere in aer liber, sugestii pentru un trai simplu, gradinarit ecologic si mancare organica.
Cele mai sugestive reclame sunt create de organizatii preocupate de bunastarea mediului inconjurator, cum ar fi World Wildlife Fund si Greenpeace. Unii retaileri au decis sa ia pozitie si sa transmita, la randul lor, un mesaj curat, verde. Va oferim in continuare cateva afise cu o puternica rezonanta.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.