Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Europa si-a ales premiantii in materie de publicitate. Romania are trei
Tags: eurobest, festival de publicitate, premianti, american rom, kandia dulce, ciocolata rom
Creativitatea europeana in publicitate a fost urcata pe scena si premiata in cadrul festivalului Eurobest, cel mai renumit si amplu eveniment de advertising de pe batranul continent. Iar Romania nu a lipsit din randul premiantilor.
Creativitatea europeana in publicitate a fost urcata pe scena si premiata in cadrul festivalului Eurobest, cel mai renumit si amplu eveniment de advertising de pe batranul continent. Iar Romania nu a lipsit din randul premiantilor.
Pentru curaj, marketingul inovator si campaniile creative, Kandia Dulce, compania care detine in portofoliu brandul Rom, a obtinut premiul Advertiserul Anului 2011 la Eurobest.
„Kandia Dulce a riscat consistent aproband lansarea unei campanii curajoase de relansare a brandului Rom. Frumuseţea ei? Nu doar un studiu de caz interesant din perspectiva marketingului si a comunicarii, ci si un proiect valoros la scara revitalizarii valorilor nationale. E formidabil sa vezi cum branduri traditionale isi provoaca intr-o astfel de grila consumatorii. Clientul anului este, de aceea, un premiu binemeritat”, a spus Philip Thomas, presdintele festivalului.
De asemenea, aceeasi campanie „American Rom” pentru Kandia Dulce, i-a adus agentiei McCann Erickson premiul Grand Prix la categoria Promo&Activation, Silver la Integrated si Bronze la sectiunea PR.
Campania a fost constuita pe ceea ce promotorii ei au numit „sindromul patriotismului reactiv”, mizand mai ales pe ego-ul si reactia tinerilor, care de altfel nu a intarziat sa apara. Mesajul „American Rom” a ajuns la peste 15 milioane de oameni, adica cam 67% din intreaga populatie a Romaniei. De asemenea, in primele 6 zile ale campaniei de teasing, pagina de promovare a acesteia a beneficiat de aproape 190.000 de vizualizari si 75.000 vizitatori unici. Pe pagina de Facebook, numarul de fani a crescut cu 300% in primele trei zile de la lansare.
Agentia Next Advertising a luat Bronze la categoria Film pentru spotul „Gelozie” realizat pentru campania de promovare a IQads. Reclama merge pe ideea ca publicitatea si brandurile sale fac parte atat de mult din viata noastra incat o putem descrie si cu ajutorul lor.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.