Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Foloseste culoarea in marketing. Succesul tau depinde de alegerile potrivite

Tags: management si marketing, culori, branding, strategii de marketing, identitate vizuala

Culoarea pe care o folosim atat pentru brand, cat si pentru strategiile de marketing nu este intamplatoare. Alegerea unei game de culori ne poate ajuta sa avem mai mult succes, poate creste vizibilitatea brandului, ii poate ajuta pe clienti sa recunoasca mai usor marca si poate duce inclusiv la cresterea vanzarilor.

Fiecare culoare este asociata, in general, cu o anumita semnificatie. Iata care sunt cele mai cunoscute culori si semnificatiile pe care acestea le-au capatat de-a lungul timpului:

Albastru e asociat in general cu forta, increderea si loialitatea. Multe dintre companiile care ofera servicii sau activeaza in IT folosesc nuante de albastru in imaginea brandului.

Portocaliul e asociat cu distractia, actiunea, caldura si pasiunea. Companii prcum Amazon si Firefox au aceste culori in logo si in celelalte elemente care tin de identitatea vizuala.

Rosu transmite energie si putere, find asociat cu tineretea si indrazneala. Regasim aceasta culoare in identitatea vizuala a unor companii precum Coca-Cola, KFC, H&M.

Verdele este o culoare care reprezinta ideea de sanatate sau bunastare, astfel ca multe institutii bancare sau care asigura servicii in domeniul financiar (imprumuturi sau asigurari) apeleaza la folosirea acestei culori.

Galbenul transmite fericire, optimism si prietenie, atragand in acelasi timp atentia foarte usor. Printre companiile care au ales sa foloseasca aceasta culoare in imaginea lor de ansamblu se numara McDonald's si Ikea.


Asadar, atunci cand va construiti identitatea vizuala, tineti cont de modul in care asociati culoarea cu valorile companiei pentru a avea si mai mult succes in domeniu.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016