Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gerovital sustine Echipa Olimpica a Romaniei
Tags: gerovital, echipa olimpica a romaniei, sponsor, farmec
Performanta atrage performanta. Cam asa s-ar putea rezuma recentul parteneriat incheiat intre Gerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, si cei care au adus in tara nenumarate medalii, Echipa Olimpica a Romaniei.
Performanta atrage performanta. Cam asa s-ar putea rezuma recentul parteneriat incheiat intre Gerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, si cei care au adus in tara nenumarate medalii, Echipa Olimpica a Romaniei.
Gerovital a devenit astfel sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012, parteneriatul fiind justificat de misiunea sociala a companiei de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate.
"Farmec, prin brandul sau Gerovital, a decis sa se alature Echipei Olimpice a Romaniei intrucat valorile marcii sunt apropiate spiritului olimpic in general si valorilor romanesti, in particular. Ne dorim ca sprijinul nostru sa-i ajute pe sportivi sa-si implineasca visul de a fi cei mai buni dintre cei buni, de a fi numarul unu.De asemenea, atat Echipa Olimpica precum si Gerovital au fost si ne dorim sa fie in continuare carti de vizita nationale pentru toti romanii, motive de mandrie pentru apartenenta la un set de valori respectate oriunde pe mapamond", a declarat Mircea Turdean, director general FARMEC.
Compania Farmec s-a plasat, in 2010, pe locul I in topul producatorilor, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, cu o cota de piata cantitativa de 26,02%, urmata fiind de o serie de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul II, cu o cota de piata de 20,64%.
Compania Farmec s-a plasat, in 2010, pe locul I in topul producatorilor, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, cu o cota de piata cantitativa de 26,02%, urmata fiind de o serie de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul II, cu o cota de piata de 20,64%.
In plus, Gerovital a fost catalogat drept unul dintre primele 10 cele mai puternice branduri din Romania.
Infoplus: Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Infoplus: Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre sponsor
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.