Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google a castigat un Grand Prix la Cannes Lions. Vezi ce campanie i-a adus marele premiu
Tags: google, premiu cannes lions, grand prix, hilltop reimagined, project rebrief
Multi cred ca publicitatea pe mobil se rezuma la bannere multicolore si sacaitoare, insa campania cu care Google a castigat marele premiu la sectiunea Mobile din cadrul festivalului Cannes Lions nu are nimic de-a face cu acestea. Compania a reusit sa depaseasca stereotipurile pentru a se concentra asupra potentialului social al reclamelor destinate zonei mobile.
Multi cred ca publicitatea pe mobil se rezuma la bannere multicolore si sacaitoare, insa campania cu care Google a castigat marele premiu la sectiunea Mobile din cadrul festivalului Cannes Lions nu are nimic de-a face cu acestea. Compania a reusit sa depaseasca stereotipurile pentru a se concentra asupra potentialului social al reclamelor destinate zonei mobile.
Cu ajutorul publicitarilor care au contribuit la realizarea lor in urma cu peste cinci decenii, initiatorii proiectului Google au reinviat ideile de marketing din trecut. Asa ca, in loc sa realizeze un simplu remake al spoturilor vintage, s-au folosit de ideile lor pentru a crea experiente new-media demne de asteptarile prezentului.
Una dintre aceste reclame este cea din 1971 a Coca-Cola si initulata „Hilltop”.
In adaptarea Google, sentimentul de unitate si pace globala inspirat de reclama originala a fost reinviat prin intermediul unei aplicatii disponibila atat pentru dispozitive iOS, cat si pentru Android.
Aplicatia le permite utilizatorilor sa ofere gratuit doze de Cola necunoscutilor din mai multe colturi ale lumii. Odata cu doza respectiva, utilizatorii puteau trimite si mesaje personalizate, iar cu ajutorul Google Translate le puteau traduce in limba dorita.
Campania "Hilltop Reimagined" a castigat Grand Prix-ul la categoria Mobile Lions, devansand la mustata o aplicatie a Toyota, „Backseat Driver”, cu ajutorul careia copiii pot conduce virtual o masina ce urmeaza acelasi traseu ca autovehiculul in care se afla ei.
Incepand din acest an, festivalul Cannes Lions va premia inclusiv creatiile gandite si concepute pentru dispozitivele mobile, sub orice forma ar fi ele. Pentru asta a fost introdusa sectiunea Mobile care isi propune sa recompenseze creativitatea in materie de site-uri si aplicatii mobile, jocuri pe mobil sau campanii desfasurate cu precadere prin intermediul dispozitivelor mobile.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.